شناسهٔ خبر: 67360593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه پیرانشهر:

مشارکت در انتخابات اقتدار ایران را به رخ استکبار خواهد کشید

ارومیه - ایرنا - امام جمعه پیرانشهر گفت: مشارکت پرشور در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی و دشمنان انقلاب خواهد کشید.

صاحب‌خبر -

ماموستا محمدصالح هاشم آبادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت در انتخابات گامی بلند برای رشد و ترقی جامعه بوده و علاوه براین استکبار جهانی را دچار یاس و نا امیدی می کند.

وی اظهار کرد: باید برای انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رفته و با رای خود فرد اصلحی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

امام جمعه پیرانشهر افزود: کسانی که نسبت به شرکت در انتخابات سهل انگاری کرده و از کنار این مهم با بی تفاوتی می گذرند به خودشان ظلم می کنند زیرا این حقی است که نظام و قانون در اختیار ما گذاشته تا در سرنوشت کشور مشارکت داشته باشیم.

ماموستا هاشم آبادی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید کرده اند.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم گفت: امید می رود روحانیان و افراد فرهیخته جامعه مردم را نسبت به ضرورت شرکت در انتخابات آگاه کرده و باعث استقبال باشکوه ملت از انتخابات شده و زمینه ساز خلق حماسه ای دیگر شوند.

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی،دینی و قانونی است گفت: روحانین دراین زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کرده و با آگاهی بخشی به مردم زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

ماموستا هاشم آبادی افزود: همچنین انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور نیز مورد توجه مردم قرار گرفته و مردم در انتخاب رییس جمهور آینده فردی را انتخاب کنند که خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری را طی کنند.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه هفته جاری، هشتم تیر برگزار می‌شود.

نظر شما