شناسهٔ خبر: 67359464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

صعود اسپانیا با ضربه فنی فران تورس+فیلم

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اسپانیا با تک گل فران تورس و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه B به جمع ۱۶ تیم برتر یورو۲۰۲۴ راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و آلبانی در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ و از گروه B این رقابت‌ها از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه‌شب در استادیوم مرکور اشپیل در شرایطی برابر هم صف‌آرایی کردند که اسپانیا بعد از برد ۳ بر صفر مقابل کرواسی و بُرد یک بر صفر مقابل ایتالیا با ۶ امتیاز در صدر گروه بود و آلبانی نیز با تک امتیاز بازی با کرواسی در رده سوم و پائین‌تر از ایتالیا، امید به این دیدار داشت.

در دقیقه ۱۳ این دیدار، فران تورس با یک ضربه زیبای و فنی توپ را وارد دروازه توماس استراکوشا کرد تا ماتادورها یک بر صفر پیش بیافتند، این گل تا پایان نیمه نخست باقی ماند و اسپانیا با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم و با توجه به برتری یک بر صفر کرواسی برابر ایتالیا در دیدار همزمان این گروه، آلبانی برای بقا در یورو۲۰۲۴ چاره‌ای جز برتری نداشت تا امیدهای خود را برای صعود زنده ببیند، شاگردان سیلیونیو در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کردند تا به دروازه اسپانیا برسند اما در این امر ناکام ماندند تا در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر اسپانیا به پایان برسد.

با این نتیجه اسپانیا با ۶ امتیاز و صدرنشینی صعود کرد، ایتالیا هم در وقت‌های اضافه گل تساوی را به ثمر رساند تا لاجوردی‌پوشان هم صعود خود را قطعی کنند. در این گروه اسپانیا ۹، ایتالیا ۴، کرواسی ۲ و آلبانی یک امتیاز کسب کردند.

ترکیب اسپانیا:

داوید رایا، خسوس ناواس، دنیل ویویان، آیمریک لاپورته، آلخاندرو گریمالدو، مارتین زوبیمندی، میکل مرینو، فرمین لوپز، دنی اولمو، میکل اویارزابال و خوسلو.

ترکیب آلبانی:

توماس استراکوشا، بالیو، آرلیند آیتی، برات دیمسیتی، ماریو میتای، یولبر رمضانی، کریستیان اصلانی، یاسر آسانی، کاظم لاچی، ندیم بایرامی و ری مانای.

نظر شما