شناسهٔ خبر: 67342884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لحظه به لحظه با یورو: اوج هیجان در گروه مرگ

در پایان رقابت‌های امشب، جایگاه نهایی تیم‌های آلبانی، اسپانیا، ایتالیا و کرواسی در گروه B یورو 2024 مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های دور گروهی یورو 2024 از روز گذشته وارد روز پایانی شد و تیم‌ها با انجام سومین بازی، رتبه نهایی در گروه‌ها را مشخص خواهند کرد.

شب گذشته تکلیف گروه A مشخص شد که آلمان و سوئیس به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه راهی مرحله حذفی شدند. اسکاتلند به صورت قطعی حذف شد و مجارستان هم در انتظار شانس انتخاب به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم برای صعود به دور بعد، تا پایان این دور امیدوار باقی می‌ماند.

اما امروز قرار است تکلیف گروهی مشخص شود که از ماه‌ها قبل به عنوان گروه مرگ انتخاب شده بود. تکلیف رقابت‌های گروه B با حضور آلبانی، اسپانیا، ایتالیا و کرواسی امشب مشخص خواهد شد.

در بازی‌های این گروه قرار است به صورت همزمان تیم‌های اسپانیا و آلبانی با هم مصاف بدهند و تیم‌های کرواسی و ایتالیا هم به دیدار هم خواهند رفت.

تا پایان دور دوم، اسپانیا با شکست ایتالیا و کرواسی با 6 امتیاز در صدر جدول جای دارد و صعودش به دور بعدی قطعی است اما به فکر حفظ رتبه اول است. تیم ایتالیا با برتری مقابل آلبانی و شکست مقابل اسپانیا با 3 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است. آلبانی و کرواسی هم هر کدام یک امتیاز به دست آورده‌اند که کروات‌ها به دلیل دریافت گل‌های بیشتر در رده چهارم ایستاده‌اند.

نظر شما