شناسهٔ خبر: 67359862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛

ایتالیا از گروه مرگ نجات پیدا کرد

بازی‌‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۴ با صعود دراماتیک ایتالیا و پیروزی اسپانیا به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
ایتالیا از گروه مرگ نجات پیدا کرد

فرهیختگان آنلاین: در ادامه بازی‌های دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌‌های اروپای 2024،ز ساعت 22:30 به وقت تهران، در گروه B، گروه مرگ مسابقات دو بازی ایتالیا-کرواسی و اسپانیا- آلبانی همزمان برگزار شد.

اسپانیا 1 - صفر آلبانی

دوشنبه شب تیم های اسپانیا و آلبانی از هفته پایانی مرحله گروهی یورو 2024 مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که اسپانیا خیالش از صعود به مرحله بعدی به عنوان صدرنشین راحت شده بود، اما این بازی برای آلبانی حکم مرگ و زندگی را داشت و آن ها می توانستند با کسب یک برد فراموش نشدنی، از تیم های صعود کننده به مرحله حذفی باشند.

ایتالیا 1 - 1 کرواسی

تیم ملی کرواسی و تیم ملی ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

در شب صعود دراماتیک تیم ملی ایتالیا به عنوان تیم دوم گروه مرگ رقابت های یورو ۲۰۲۴ با کسب تساوی ثانیه های پایانی برابر کرواسی حالا شاگردان لوچانو اسپالتی حریف دور بعد خود در مرحله ۱/۸ نهایی رقابت ها را شناختند. به این ترتیب اولین دیدار حذفی یورو مشخص شد و دو تیم ایتالیا و سوئیس روز شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما