شناسهٔ خبر: 67356056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هم‌‌تیمی‌ها غرق اشک، هواداران در بهت و وحشت

هولناک‌ترین مصدومیت یورو 2024

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: در جریان بازی اسکاتلند و مجارستان در مسابقات قهرمانی اروپا برخورد شدیدی رخ داد، بدون شک هولناک‌ترین مصدومیت یورو 2024!
پس از ارسال یک ضربه آزاد، آنگس گان، دروازه‌بان اسکاتلند، از دروازه بیرون می‌آید و با سرعت تمام با مهاجم حریف یعنی بارناباس وارگا و سپس هم‌تیمی‌ خودش یعنی تونی رالستون برخورد می‌کند.
2047142
در لحظات اول هیچ چیزی مشخص نیست. انگار که وارگا بدون دلیل روی زمین افتاده و اصلا با هیچ بازیکنی برخورد ندارد، اما قاب نزدیک دوربین‌های تلویزیونی نشان می‌دهد آرنج دروازه‌بان با قدرت زیاد به فک وارگا برخورد کرده و صورت او را به سرعت می‌چرخاند. شوکه کننده!2047143
وارگا که در این بازی نقش مهاجم وسط مجارستان را داشت، سپس بیهوش روی زمین افتاد. بیشتر تماشاگران به دنبال پیگیری وضعیت دروازه‌بان و مدافع اسکاتلند بودند که هم‌تیمی‌های وارگا بلافاصله با وحشت زیاد به امدادگران کمک کردند تا به سرعت به وارگا برسند.
2047144
همانطور که تصاویر تلویزیونی نشان داد، در لحظاتی که هیچ چیزی مشخص نبود و همه در انتظار کوچکترین خبری حداقل درباره به‌هوش بودن وارگا بودند، دومنیکو سوبوسلای به عنوان کاپیتان مجارستان به شدت غمگین بود و اشک می‌ریخت. با این حال ستاره لیورپول‌ حتی به امدادگران کمک کرد تا برانکارد را به داخل زمین بیاورند.
2047145
لحظات سختی برای بینندگان تلویزیونی، تماشاگران داخل زمین و حتی بازیکنان و اعضای دو تیم در زمین سپری می‌شد. پس از چند دقیقه درمان، وارگا از زمین خارج شد. امدادگران پتویی را بالا گرفته تا کامل دورتادور او را بپوشاند و تماشاگران و همین‌طور بینندگان تلویزیونی چیزی نبینند.
2047146
وارگا هنگامی که زمین را ترک می‌کرد، به شدت توسط هواداران دو تیم تشویق شد و او مانند کریستین اریکسن -هافبک دانمارک که سه سال پیش مقابل فنلاند دچار حمله قلبی شد و پس از احیای قلبی به بیمارستان رفت- خوش شانس نبود که با یک لایک به آن‌ها وضعیت خود را اعلام کند.
2047147
بازی کمی بعد ادامه پیدا کرد. قبل از اینکه 10 دقیقه وقت اضافه به پایان برسد و گل هیجان انگیز مجارستان وارد دروازه اسکاتلند شود، بهترین خبر ممکن رسید: وارگا هوشیار است، می‌تواند با محیط خود ارتباط برقرار کند و در راه بیمارستان است. اتحادیه فوتبال مجارستان در توییتی نوشت: "وضعیت بارناباس وارگا پایدار است!"
2047148
مسابقه‌ای که برای هر دو تیم ملی اهمیت زیادی داشت، در پس زمینه این خبر محو شد. با این حال مجارستان با گل کوین سوبوث در دقیقه 100 در نهایت 1-0 پیروز شد.
2047149
بازیکنان مجارستان که در دقایق پایانی برای هم‌تیمی خود می‌جنگیدند، بلافاصله او را یاد کردند. سپس گلزن مجارها با پوشیدن پیراهن وارگا این برد را جشن گرفت.
2047150
این برد برای مجارستان به این معنی بود که آن‌ها به رده سوم صعود کرده‌اند و همچنان شانس صعود به دور حذفی را دارند. از سوی دیگر اسکاتلندی‌ها به عنوان قعرنشین گروه خود از مسابقات قهرمانی اروپا حذف شدند.

نظر شما