شناسهٔ خبر: 67418763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

نکونام انتقام اورونوف را از پرسپولیس گرفت!

در شرایطی که گفته می‌شد محمدحسین اسلامی با پرسپولیس توافق کرده و سرخپوش خواهد شد اما این بازیکن از استقلال سر درآورد.

صاحب‌خبر -
روزنو :

ورزش سه: محمدحسین اسلامی هافبک میانی تیم ذوب آهن که سابقه حضور در تیم ملی زیر ۲۳ سال را هم دارد بعد از فصل درخشانی که پشت سر گذاشت خواهان زیادی در بازار نقل و انتقالات داشت. هر دو تیم پرسپولیس و استقلال چه در نقل و انتقالات زمستانی لیگ قبلی چه حالا دنبال این بازیکن شاخص بودند و برای جلب نظر او تلاش کردند.

نکونام انتقام اورونوف را از پرسپولیس گرفت!

هفته قبل گفته شد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن که تازه 23 سالگی را پشت سر گذاشته به توافق نهایی رسیده و فصل آینده او سرخپوش خواهد شد اما حالا خبر می‌رسد که این بازیکن با استقلال به توافق نهایی دست یافته و قطعا آبی پوش خواهد بود.

با این اتفاق به نظر می‌رسد جواد نکونام انتقام ماجرای از دست رفتن اوستون اورونوف، ستاره ازبک سرخ‌ها که بابت آن حواشی بسیاری ایجاد شد را از باشگاه رقیب گرفته است. البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند توافق با اسلامی در کار نبوده و از آنجایی که استقلال پول بیشتری به این بازیکن می‌دهد او به باشگاه رقیب پیوسته است.

با این وجود استقلالی‌ها فعلا در مورد یک هدف مشترک نقل و انتقالاتی از رقیب‌شان پیش افتاده‌اند و حتی اگر نتوان اسم هایجک را روی این اتفاق گذاشت اما واقعیت اینکه پرسپولیس یک گزینه جوان و شاخص در بازار نقل و انتقالات را از دست داده و مهم‌تر اینکه این بازیکن به تیم رقیب پیوسته است.

نظر شما