شناسهٔ خبر: 67355575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محمد علیخانی، رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین:

پس از اخذ رای به افراد پیامک ثبت رای ارسال شود

رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین گفت: برای صیانت از آرا پیشنهاد دادیم پس از اخذ رای به افراد پیامک زده شود که رای شما ثبت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد علیخانی، رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قزوین در نشست خبری با رسانه ها که در سالن جلسات خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: با تایید صلاحیت آقای پزشکیان روزنه و امیدی در دل جامعه ایجاد شد تا مردم مجددا پای صحنه بیایند که اگر مشارکت بالا باشد انتخابات به نفع مردم و جبهه اصلاحات خواهد بود.

علیخانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با روند برگزاری انتخابات و عملکرد هیات های اجرایی گفت: برای صیانت از آرا و جلوگیری از شائبه هایی که در انتخابات قبلی پیش آمده بود به تهران و وزارت کشور پیشنهاد دادیم که پس از اخذ رای از رای دهندگان پیامکی برای آنها ارسال شود که رای شما ثبت شد تا جلوی هرگونه شائبه ای در رابطه با ادعاهای مطرح شده در مورد رای دادن با کدملی ها گرفته شود.

وی افزود: در انتخابات گذشته شاهد بودیم که ادعاهای اثبات نشده زیادی در مورد رای دادن با کدملی مطرح شده بود و در فضای مجازی منتشر شده بود که با این ترفند جلوی اینگونه اخبار منفی گرفته می شود.

علیخانی ادامه داد: برای حضور نماینده کاندیداها در صندوق ها همکاری خوبی صورت گرفته به طور کلی وزارت کشور تعامل خوبی دارد و مشخص است که اصلا قصدی برای دخالت در رای گیری و نتایج انتخابات وجود ندارد اما برخی افراد سطح پایین در هیات های اجرایی موضع گیری هایی می کنند که ما گزارش آن را به مراجع ذیصلاح می دهیم.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین اظهارکرد: برخی از عوامل اجرایی و افراد مسئولیت دار در فضای مجازی موضع گیری هایی به نفع یک کاندیدای خاص و علیه کاندیدای دیگری می کنند که قانونا و شرعا درست نیست و باید افراد مسئول بی طرف باشند.

۴۶

نظر شما