شناسهٔ خبر: 67285829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سخنگوی ستاد پزشکیان در استان قزوین:

عدالت‌خواهی و ایجاد دولت کارآمد و توانمند شعار پزشکیان است/انتخابات معنادار باید آزادانه، سالم، منصفانه و رقابتی باشد

سخنگوی ستاد پزشکیان در استان قزوین گفت: شعارهای دکتر مسعود پزشکیان در 4محور عدالت خواهی، تعهد در روابط بین الملل، ایجاد دولت کارآمد و توانمند و تعامل و توافق برای کاهش منازعات سیاسی خلاصه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد درویش، سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به عدم مشارکت جریان اصلاحات و تحول خواه در انتخابات گذشته گفت: جریان اصلاحات و تحول خواه در کشور که بخش قابل توجهی از جامعه ایران را نمایندگی می کند به دلیل اینکه انتخابات گذشته را انتخابات معنادار نمی دانستند مشارکت نکردند.

وی افزود: انتخابات معنادار باید آزادانه، سالم، منصفانه و رقابتی باشد و تخلف و تقلب صورت نگیرد و نماینده های تفکرات مختلف در انتخابات حضور داشته باشند و نامزدهای انتخاباتی به طور عادلانه از امکانات موجود در سطح کشور برخوردار شوند.

درویش اظهارکرد: با توجه به اتفاقات ناگوار و تاسف باری که برای کشور افتاد انتخاب دولت جدید مطرح شد و جبهه اصلاحات که متشکل از 30حزب ملی و محلی و تعداد قابل توجهی از شخصیت های حقیقی و شناسنامه دار کشور است باید موضع و راهبرد خود را در این انتخابات مشخص می کرد.

سخنگوی ستاد پزشکیان در استان قزوین ادامه داد: در این راستا جبهه اصلاحات جلسات مختلفی برگزار کرد و مقرر شد نامزدهایی را معرفی کنند و اگر این افراد تایید صلاحیت شوند در انتخابات شرکت کنند که در نهایت بعد از ثبت نام کاندیدای مختلف و تایید شورای نگهبان؛ دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نامزد جبهه اصلاحات تایید صلاحیت شد.

وی اضافه کرد: در ادامه جبهه اصلاحات به شعب خود در استان های مختلف فراخوان داد که وارد عرصه شوند و از برنامه های نامزد انتخاباتی خود حمایت کنند.

درویش با بیان اینکه جبهه اصلاحات استان قزوین سابقه دیرینه ای دارد گفت: از سوی ستاد مرکزی جبهه اصلاحات محمد علیخانی نماینده ادوار مجلس به عنوان رییس ستاد پزشکیان در استان قزوین انتخاب شد و بلافاصله بعد از برگزاری جلسات مختلف و تقسیم کار؛ ستادهای اصلی و فرعی در مرکز استان و شهر و روستاها راه اندازی شد که امیدواریم علیرغم فضای سرد انتخاباتی در کشور شاهد انتخاباتی با مشارکت بالای مردم باشیم.

سخنگوی ستاد پزشکیان در استان قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین درخصوص وجه تمایز پزشکیان نسبت به دیگر نامزدها گفت: پزشکیان نماینده یک تفکر و گفتمان و یکسری مطالباتی است که با 5کاندیدای دیگر که هر کدام به حافظان وضع موجود و اصولگراین متعلق هستند؛ تفاوت های اساسی دارد.

وی تصریح کرد: شعارهای دکتر مسعود پزشکیان در 4محور عدالت خواهی، تعهد در روابط بین الملل، ایجاد دولت کارآمد و توانمند و تعامل و توافق برای کاهش منازعات سیاسی خلاصه می شود.

درویش درخصوص عدم مشارکت مردم در انتخابات گفت: با توجه به آموزه های امر سیاست ما باید در تحولات سیاسی از فرصت ها در راستای آنچه که برای ایران و منافع ملی مثبت است حداکثر استفاده را کنیم و معتقدم قهر کردن با صندوق رای راه حل مشکلات نیست و این خواسته حاکمیت و جریان تندرو است که می خواهند با عدم حضور مردم سیاست های خود را پیش ببرند.

۴۶

نظر شما