شناسهٔ خبر: 67354393 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رهبر انصارالله: مسلمانان باید با سلطه آمریکا مقابله کنند

تسنیم

رهبر انصارالله با اشاره به تلاش آمریکا برای تحمیل سلطه خود بر مسلمانان که خطری بزرگ برای هویت اسلامی و تمام شئون مسلمانان است، خواستار مقابله با این تلاشها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله در سخنانی به مناسبت عید بزرگ غدیر خم گفت : احیای روز ولایت(روز عید غدیر خم)، تثبیت و تحکیم آگاهی و ایمان به ولایت خداوند و کفر به طاغوت است که از مهمترین اصول ایمانی به شمار می رود.

وی افزود مردم در این دوران بیش از هر زمانی به اصل ولایت نیاز دارند که امت اسلام را حفظ کرده و آنها را از ولایت طاغوت مصون نگه می دارد.

الحوثی گفت ما یا باید در چارچوب ولایت الله باشیم در غیر این صورت در چارچوب ولایت طاغوت، آمریکا و کسانی که با آن همراه هستند، هستیم.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد آمریکا برای تحمیل سلطه خود بر مسلمانان تلاش می کند، آمریکا خود را در جایگاه آمر و ناهی قرار داده و سیاستهای خود را بر دیگران تحمیل می‌کند.

وی افزود آمریکا در امور داخلی امت اسلام در تمام زمینه ها دخالت و برای تحمیل سلطه خود و اسرائیل و لابی صهیونیستی بر مسلمانان تلاش می کند.
آمریکا، طاغوت مستکبر این دوران است،

الحوثی اظهار داشت آمریکا تلاش می کند سرپرستی طاغوت را بر مسلمانان تحمیل کند و در تمام امور و شئون مسلمانان، بر آنها حاکم باشد.

وی خاطر نشان کرد تلاش آمریکا برای تحمیل سلطه خود، خطری بزرگ برای هویت اسلامی و دین و تمام شئون مسلمانان به شمار می رود.

نظر شما