شناسهٔ خبر: 67353950 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم؛

رهبر انصارالله یمن: آمریکا درصدد تحمیل طاغوت بر مسلمانان است

تهران- ایرنا- رهبر انصارالله یمن امروز (دوشنبه) در سخنرانی به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، آمریکا را طاغوت زمانه توصیف و تاکید کرد که واشنگتن به همراه لابی صهیونیست درصدد تحمیل طاغوت و دیکته‌های خود بر مسلمانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن به همین مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم را به تمامی مسلمانان جهان و ملت یمن تبریک گفت.

وی اظهار داشت: آمریکا به دنبال تحمیل دستورات خود بر مسلمانان است و خود را در مقام امر و نهی و تحمیل سیاست قرار می‌دهد.

رهبر انصارالله گفت: آمریکا در همه زمینه‌ها در امور امت اسلام دخالت می‌کند و در کنار اسرائیل و لابی صهیونیست‌ها به دنبال تحمیل خط مشی خود بر مسلمانان است.

وی همچنین تاکید کرد: آمریکا طاغوت و استکبار این عصر است. آمریکا به دنبال تحمیل طاغوت بر مسلمانان و کنترل آن بر همه امور مسلمین است.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: تلاش آمریکا برای تحمیل حاکمیت طاغوت، خطری جدی برای مسلمانان در زمینه هویت اسلامی، دین و تمامی امور آنها ایجاد می‌کند. برخی از دولت‌ها و حکومت‌ها به دنبال مبارزه با کسانی هستند که فرمان طاغوت آمریکایی را نمی پذیرند. دولت‌ها، رهبران، پادشاهان و شاهزادگان مسلمانی وجود دارند که فرمان آمریکا و تلاش آن را برای تحمیل فرمان خود بر ملتشان می‌پذیرند.

سید بدرالدین الحوثی افزود: آمریکا برای گروه مذکور تعیین می‌کند چه کسی دشمن و چه کسی دوست آنها باشد و به آنها می‌گوید که با اسرائیل متحد شوید و اطاعت کنید، آنها نیز می‌پذیرند و توطئه می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکا به وفادارانش می‌گوید با فلان کشور اسلامی و یا طرف اسلامی دشمنی کنید آنها هم این کار را می‌کنند. آمریکا دولت طاغوت بوده که امتدادی از ولایت شیطان است.

نظر شما