شناسهٔ خبر: 67350228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۳۰۲ پروژه، هفته امامت و ولایت در مازندران

۳۰۲ پروژه، هفته امامت و ولایت در استان مازندران به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از ۳۰۲ پروژه، هفته امامت و ولایت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز از پروژه آبرسانی روستای عالیواک شهرستان ساری بازدید کرد.


سردار سلیمانی در حاشیه این بازدید گفت: در هفته امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر ۳۰۲ پروژه و طرح در ابعاد نسبتا بزرگ و قابل قبول و با کیفیت بسیار خوب در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مجتمع آبرسانی عالیواک به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی در حال اجرا بوده که تا به حال بیش از ۴ کیلومتر مراحل احداث و لوله گذاری آن به پایان رسیده که با اتمام کامل آن مشکلات آبی ۵۰ روستای کم برخوردار استان مازندران رفع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به بسیج سازندگی سپاه‌های استان که متقبل پروژه‌های بسیار متفاوت و متعددی شدند گفت: سپاه کربلا و بسیج سازندگی استان شهیدپرور مازندران در سطح کشور به عنوان سپاه نمونه و بسیج سازندگی نمونه در زمینه انواع خدمات به مردم بخصوص طرح‌های عمرانی و زیربنایی مشهور و معروف می‌باشد.

سردار سلیمانی افزود: در هفته امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر سیصد و دو پروژه و طرح در ابعاد نسبتا بزرگ و قابل قبول و با کیفیت بسیار خوب در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی پروژه‌های آبرسانی را از جمله پروژه‌های مهم خواند و بیان داشت: اگر در یک محلی تنش آب شرب وجود داشته باشد، مردم اذیت و آزار می‌بینند و دچار مشکلات می‌شوند در این محلی که قرار داریم، طرحی بوده که در سال‌های گزشته به دلایلی معطل مانده در صورتیکه هم اکنون با تلاش جهادی بسیج و سپاه کربلا چهار کیلومتر آن انجام شده است و چهار کیلومتر دیگر هم با سرعت بسیار مناسب در حال انجام می‌باشد، زیرا در این استان اراده شده است که برای حل مشکلات مردم به صورت جهادی کار انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تقدیر و تشکر از سپاه کربلا، تصریح کرد: هیچ مانعی نتوانست سپاه کربلا را وادار کند تا طرح‌های درحال اجرا را متوقف کند حتی برای بعضی از مشکلات، تدابیر خاصی اتخاذ شده است.

نظر شما