شناسهٔ خبر: 67346978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یک تصادف با پنج کشته/ جاده پرخطر طرود _ شاهرود باز هم حادثه‌ساز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف دو خودرو در محور فرعی شاهرود به طرود منجر به جان باختن پنج نفر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف دو خودرو در محور فرعی شاهرود به طرود منجر به جان باختن پنج نفر شد.

وی اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۰ یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ تصادف دو خودروی سواری پژو پارس با پژو۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ جاده شاهرود به طرود به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات نعیم آباد با خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

درخشان ادامه داد: این سانحه ۶ حادثه دیده داشت که متاسفانه ۵ نفر از آنان جان باختند و یک نفر مصدوم شد که توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: این حادثه در کیلومتر ۳۲ جاده شاهرود به طرود بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس رخ داد که بر اثر آن ۳ سرنشین پژو ۴۰۵ و ۲ سرنشین پژو پارس در دم کشته شدند و یک نفر مجروح شد.

زهره صالح نساج رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: با توجه به تعدد بالای کشته شده‌های این حادثه، واحد‌های اورژانس مستقر در پایگاه‌های ولایت و منطقه یک شاهرود و همچنین پایگاه طرود به سرعت به محل حادثه اعزام شد.

به گفته صالح نساج، فوتی‌های این سانحه دو خانم و سه آقا بوده و یک دختر ۱۰ تا ۱۲ ساله نیز با ترومای شدید به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد.

بیشتر بخوانید:
توقف مسئولان استانی در جاده‌ پرخطر طرود/ مگر نصب تابلو و دیگر اقدامات ضروری چقدر هزینه و زمان نیاز دارد؟
موضع مسئولین برای حل شدن مشکل محور طرود شفاف نیست / استان ایلام پایین‌ترین نرخ مشارکت اقتصادی کشور را دارد +فیلم
ادامه ممنوعیت عبور ماشین سنگین از جاده طرود / ۱۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعریض جاده در نظر گرفتیم

 

نظر شما