شناسهٔ خبر: 67341346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جان باختن ۵ نفر در تصادف مرگبار شاهرود-طرود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف دو خودرو در محور فرعی شاهرود به طرود منجر به جان باختن پنج نفر شد.

صاحب‌خبر -

 حسین درخشان شامگاه گذشته با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۰ یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ تصادف دو خودروی سواری پژو پارس با پژو۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ جاده شاهرود به طرود به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات نعیم آباد با خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این سانحه ۶ حادثه دیده داشت که متاسفانه ۵ نفر از آنان جان باختند و یک نفر مصدوم شد که توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدومیت ۶ نفر در صادف خودرو مزدا و پراید در جاده فولادمحله 

همچنین مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان از تصادف دو دستگاه خودرو مزدا و پراید در جاده فولادمحله به کیاسر با ۶ مصدوم خبر داد

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۶:۰۸ عصر روز گذشته تیر ماه ۱٤۰۳ ، با اعلام گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو مزدا با پراید در کیلومتر ۳۸ جاده فولادمحله به کیاسر، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات فولادمحله به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: این سانحه ۷ نفر حادثه دیده داشت که ۶ نفرمصدوم شدند که پس از ارزیابی صحنه و اقدامات اولیه و رهاسازی مصدومین باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

به گزارش ایسنا- دهستان طرود در بخش مرکزی شهرستان شاهرود و در دشت کویر واقع شده است.این منطقه که در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شاهرود قرار گرفته در مسیر شاهرود به اصفهان قرار دارد.
محور طرود به شاهرود یکی از محورهای پرحادثه در سال‌های اخیر بوده است.
سال گذشته به دنبال وقوع چندین سانحه منجر به فوت و از جمله یک تصادف که منجر به مرگ ۵ سرنشین یک خودرو شد، رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور یک دستور برای ساماندهی وضعیت جاده محور طرود - شاهرود به دادستان عمومی و انقلاب آن حوزه قضایی خبر داده بود.

انتهای پیام

نظر شما