شناسهٔ خبر: 67416877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای است

تبریز-فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ عباس عظیمی روز جمعه پس از حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، افزود: امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است و بر همین اساس بر تک تک واجدین شرایط لازم است با حضور گسترده و مشارکت بالا ولایتمداری و پایبندی خود به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی یکی از عوامل اصلی و مهم اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی را حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان و اظهار کرد: شخصیت و هویت متعالی ایران اسلامی در جهان امروز حاصل حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پشتیبانی از جمهوری اسلامی است.

امیر عظیمی مردم سالاری دینی را دستاورد بزرگ و اصلی انقلاب اسلامی در عرصه ملی و بین المللی دانست.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین بی طرفی، در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای دارد، یادآور شد: ملت نستوه و سرافراز ایران اسلامی با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه خود نقش مهمی در توسعه قدرت و اقتدار ایران اسلامی ایفا خواهند کرد.

امیر عظیمی گفت: نیروی پدافندهوایی در عرصه نظامی به وظیفه ذاتی خود که حراست از مرزهای هوایی کشور است به نحو احسن عمل کرده و امروز هم کارکنان و خانواده‌های این نیرو با شرکت گسترده در انتخابات به وظیفه سیاسی خود در قبال کشور و ملت عمل خواهند کرد.

نظر شما