شناسهٔ خبر: 67344642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایتخت مقاومت آماده خلق حماسه در انتخابات ریاست جمهوری

مردم دیار مقاومت برای حضورحماسی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ۸ تیرلحظه شماری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های اماده انتخابات باشکوه ریاست جمهوری چهاردهم شده  و دستگاه‌های احراز هویت تحویل شعب شده ،رزمایش‌هایی در حوزه تاب آوری در شبکه زیرساخت برگزار و به افرادی که پای صندوق‌های رای هستند آموزش‌های لازم داده شده است .
جلالی همچنین درباره امنیت انتخابات  گفت: همه حفره‌های امنیتی بر مبنای اطلسی که تدوین شده مرور  و در حوزه سلامت انتخابات نیز ، جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی برگزار شده و آمادگی برای برخورد با هرگونه تخلف در این مورد وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان  تعداد عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر در استان را ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت ۲ هزار و ۴۲۸  شعبه اخذ رای در سراسر استان کار رای گیری را انجام می‌دهند که ۹۰ شعبه در مناطق سختگذر ایجاد شده است.
 بگفته وی  از نظرزیرساختی و پشتیبانی هیچگونه مشکلی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد  ودر این دوره برای هر حوزه یک نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان معین در کنار فرماندار ، عوامل پشتیبانی و اجرایی را مدیریت می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_11248610"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267162/11248610?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما