شناسهٔ خبر: 67343070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

شناسایی و جمع آوری انبار دپوی ۵ تن نان خشک در بیرجند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف دپوی ۵ تن نان خشک سالم در یکی از انبار‌های بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

شناسایی و جمع آوری انبار دپوی ۵ تن نان خشک در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ یدالله دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت استان اخباری مبنی بر اینکه برخی از نانوایی‌های بیرجند، با آرد یارانه‌ای دریافتی، نان پخته و سپس اقدام به خشک کردن آن می کنند و به ۲ برابر قیمت به فروش می‌رسانند دریافت کردند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی و گشت زنی‌های مستمر، انباری را در بیرجند شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی انبار مورد نظر بازرسی  و مقدار ۵ تن نان خشک سالم دپو شده از این محل کشف شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: انبار دپوی نان خشک شناسایی شده متعلق به یک نانوایی در بیرجند است که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با جرائم اقتصادی بخصوص احتکار اقلام معیشت محور از اولویت‌های پلیس بوده و با جدیت با مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست،  هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت‌ها و تخلفات اقتصادی و قاچاق را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

نظر شما