شناسهٔ خبر: 67347142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انبار دپو نان خشک در بیرجند شناسایی شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف پنج تن نان خشک سالم دپو شده در یکی از انبارهای شهر بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز دوشنبه بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری دریافت کردند که برخی نانوایی‌های سطح شهر با آرد یارانه ای پس از پخت اقدام به خشک کردن نان‌ها کرده و آنها را به ۲ برابر قیمت به فروش می‌رسانند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی و گشت زنی‌های مستمر، انباری را در بیرجند شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار مورد نظر بازرسی و مقدار پنج تن نان خشک سالم به صورت دپو شده از این محل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: انبار دپو نان خشک متعلق به یکی از نانوایی سطح شهر است که در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با جرایم اقتصادی به خصوص احتکار اقلام معیشت محور از اولویت‌های پلیس است و با مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ دهقان از شهروندان نیز خواست به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت‌ها و تخلفات اقتصادی و قاچاق را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

نظر شما