شناسهٔ خبر: 67128123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

تصادف زنجیره ای، دست باند پولشویی را رو کرد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از انهدام باند پولشویی در استان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

انهدام باند پول شویی در خراسان جنوبی 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ یدالله دهقان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در گردنه ثمن شاهی محور بیرجند_قاین در اثر پاشیده شدن سوخت مخازن هزار لیتری از بار یک دستگاه تریلی بر روی جاده و ایراد خسارت به حدود ۱۰ دستگاه خودروی سواری، پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در این خصوص یک دستگاه تریلی حامل مخازن هزار لیتری را به همراه سوخت قاچاق توقیف کردند که مستندها  حاکی از باندی بودن شبکه قاچاق سوخت داشت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: بررسی پرونده پولشویی مالک اصلی تریلی و همچنین تحقیقات در این خصوص به صورت علمی و تخصصی آغاز شد که ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق در خصوص مدارک حساب‌ها و اموال منقول و غیرمنقول مالک تریلی و وابستگان وی، متوجه شدند از وجوه حاصله، تعدادی منزل مسکونی و تریلی و اتوبوس خریداری شده و خودرو‌ها در قاچاق سوخت و مواد مخدر فعالیت دارند. 

سرهنگ یدالله دهقان افزود: ارزش ریالی کارکرد حساب‌ها و اموال متهمان بیش از ۵۶  میلیارد تومان برآورد شده است که تمامی اموال با حکم قضائی توقیف شد و مأموران در این خصوص ۷ متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند. 

نظر شما