شناسهٔ خبر: 67340364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در لامِرد

برنامه های هفته قوه قضاییه در شهرستان لامِرد تشریح شد. برنامه های هفته قوه قضاییه در شهرستان لامِرد تشریح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لامرد فارس، رئیس دادگستری شهرستان لامِرد، از نام‌گذاری ایام هفته قوه قضاییه در این شهرستان خبر داد و گفت: در اولین روز هفته قوه قضاییه در شهرستان لامرد که به عنوان «حرکت جهادی، تحول و تعالی قضایی » معرفی شد، غبارویی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای بخش مرکزی لامرد با حضور کارکنان دادگستری و اعضای شورای تامین و قرائت زیارت عاشورا، بازدید از صنایع و معادن بخش اشکنان و بررسی راهکارهای رفع موانع تولید در این بخش صورت پذیرفت.
سیدمحمدباقر حقایقی افزود: برگزاری میز خدمت قضایی ویژه برادران و خواهران در مصلی نماز جمعه شهر لامرد (ساعت ده صبح)، حضور قضات و ارائه خدمات الکترونیک قضایی توسط دفاتر خدماتی به صورت رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای با حضور روانشناسان مرکز مشاوره با هدف تحول و تعالی جهادی در قوه قضاییه انجام شد.
این مقام مسئول با تأکید بر حمایت قضایی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت قضایی از جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه داد: در سومین روز از هفته قوه قضاییه در شهرستان لامرد، با خبرنگاران و اصحاب رسانه نشست های مختلفی برگزار شد، همچنین در معیت امام جمعه محترم شهرستان، از زندان لارستان نیز بازدید شد.
 رئیس دادگستری شهرستان لامِرد با اشاره به ارائه‌ خدمات هوشمند قضایی به منظور تکریم مردم تصریح کرد: از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و مراکز مشاوره ای لامرد بازدید و وضعیت خدمات رسانی آنان بررسی شد؛ علاوه بر این، در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه لامرد، جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز تشکیل گردید.
حقایقی دفاع از آزادی‌های مشروع و ترویج فرهنگ صلح و سازش را از اهداف قوه قضاییه دانست و گفت: در روزهای پنجم و ششم هفته قوه قضاییه لامرد، ملاقات عمومی با مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با شهردار و شورای اسلامی شهر لامرد، امام جمعه و همچنین بست عدالت علوی در دادگستری لامرد انجام خواهد شد.
وی با نیم نگاهی به نام گذاری روز هفتم قوه قضاییه در لامرد با عنوان «مقابله با ریشه های فساد و برخورد قاطع با مفسدین» اظهار داشت: از شوراهای حل اختلاف، کلانتری ها و پاسگاه‌های حوزه قضایی بازدید و با اعضای محترم این ارگان ها گفت‌وگو و تبادل نظر خواهد شد.
رئیس دادگستری شهرستان لامِرد، از نشست قضات با کارکنان دادگستری و تبادل نظر در خصوص اقدامات شعب در راستای تحول رسیدگی قضایی، تجلیل از کارکنان دادگستری، اهدا خون، ارائه گزارش عملکرد دادگستری و تهیه و انتشار پوسترهای مربوط به پیشگیری از جرم و بیانات مقام معظم رهبری به عنوان دیگر برنامه های قوه قضاییه در لامرد نام برد.

انتهای پیام 

نظر شما