شناسهٔ خبر: 67336476 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

موبایل قاپان سابقه دار پارک پردیسان دستگیر شدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان حرفه‌ای و سابقه دار در پارک پردیسان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در اتوبان همت یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش به همراه راکب و ترک نشین آن را که خلاف جهت مسیر در حال حرکت بود مشاهده کردند و آن‌ها را به صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند.

به گزارش برنا، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از نزدیک شدن به ورودی پارک پردیسان اقدام به سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان کردند. ماموران پلیس بلافاصله جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند و فرمان ایست صادر کردند.

سرهنگ افشار در ادامه افزود: سارقان بدون توجه به دستورات پلیس متواری شدند و طی یک تعقیب و گریز کوتاه با درایت و هوشیاری و اجرای طرح مهار موفق به متوقف کردن متهمان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود کشف شد. متهمان به کلانتری ۱۳۹ مرزداران منتقل و به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: شناسایی شکات و مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان جهت بررسی بیشتر به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ محمد افشار به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در معابر پر تردد تا حد امکان از تلفن همراه خود استفاده نکنند و آن‌ها را در معرض دید سارقان قرار ندهند و به محض مشاهده موارد مشکوک و مظنون از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس تماس بگیرند.

نظر شما