شناسهٔ خبر: 67336136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: ۵۵ درصد اعتبارات سفر رییس‌جمهور شهید به همدان تحقق یافته است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۱۴۱ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور شهید و هیات دولت سیزدهم به استان همدان اختصاص یافت که تاکنون ۵۵ درصد از این اعتبار محقق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست صمیمی با اعضا و مربیان جمعیت هلال‌احمر استان همدان اظهار کرد: با بهره‌گیری از تجارب گذشته، اگر انتخاب خوبی همچون شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی داشته باشیم، در مدت کوتاه، خدمات درخشانی به مردم ارایه خواهد شد.

وی افزود: باید در انتخابات آتی با ‌تکیه به حق و با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رای حماسه آفرید و با بسیج همگانی، فرد اصلح را انتخاب کرد تا مسیر نورانی خدمت ادامه یابد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: تامین آب برای مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی بود که در استان‌های همدان، خوزستان، کردستان و آذربایجان‌غربی‌ به نتیجه رسید و آب سالم و پایدار در اختیار مردم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: احداث و تکمیل طرح‌های سلامت‌محور همچون مرکز جامع سرطان و بیمارستان کودکان اکباتان از ابتدای دولت مردمی مورد توجه بود که بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با چهار هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس‌جمهور شهید به همدان تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان تاکید کرد: ۳۵ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر شهید آیت‌الله دکتر رییسی به استان همدان برای تکمیل طرح‌های راه و شهرسازی تخصیص پیدا کرد.

وی ادامه داد: ۵۵ درصد از ۱۴ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس‌جمهور شهید محقق شده و طرح‌های تکمیل شده یادگاری‌های شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه داوطلبان هلال احمر ایثارگران جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در طول فعالیت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی ۶ پایگاه امداد و نجات در سطح استان احداث و راه‌اندازی شد و ۱۱ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان امداد و نجات استان اضافه و تجهیزات رادیویی از آنالوگ به دیجیتال به‌روزرسانی شده است.

وی تاکید کرد: با موافقت رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رییسی ۱۵۱ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان همدان جذب این دستگاه شده‌اند که اقدامی ارزشمند است.

نظر شما