شناسهٔ خبر: 68198401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعزام کاروان سفیران و زائرین اربعین حسینی سازمان محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: برای دومین سال متوالی، کاروان سفیران و زائرین اربعین حسینی متشکل از یکصد نفر از نیروهای یگان حفاظت و پرسنل سازمان محیط زیست کشور این بار از پایانه مرزی مهران به عتبات عالیات اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، "علیرضا محمدی" با اشاره به اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست انجام می گیرد، اظهارداشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیست در جامعه نقش مهمی در حفظ تعادل و پایداری محیط زیست دارند.

مدیرکل حفاظت سفیران و زائران اربعین حسینی افزود: این سفر به مدت چهار شبانه روز برنامه ریزی شده که سفر بصورت یک شب نجف، سه شب کربلا و یک شب کاظمین خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته در شهرستان چرداول که یکی از مبادی ورودی پر تردد زائرین اربعین حسینی به استان ایلام است موکب فرهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست فعال بوده و خدمات زیست محیطی را به زائران ارائه می‌دهد.

محمدی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدمات موکب فرهنگی محیط زیست که با حضور معاونین، رؤسای ادارات و کارشناسان حفاظت محیط زیست برپا شده مشتمل بر ارائه آموزش های محیط زیستی به موکب داران، توزیع بروشور، تراکت و سایر اقلام مورد استفاده زوار با رویکرد کاهش پسماند بر پا گردیده و خدمتگزار زائران اربعین حسینی است.

وی در پایان تصریح کرد: اولین کاروان سفیران و زائرین اربعین حسینی سازمان محیط زیست کشور ، اربعین سال گذشته از طریق مرز شلمچه برای زیارت حرم‌های مقدس در عراق، عازم این کشور شدند.

انتهای پیام/180/

نظر شما