شناسهٔ خبر: 67333753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دولت تامین آب سالم و پایدار را برای ۴ استان پیگیری کرد

استاندار همدان، گفت: تأمین آب برای مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی بود که در استان‌های همدان، خوزستان، کردستان و آذربایجان‌غربی‌ به نتیجه رسید و آب سالم و پایدار در اختیار مردم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در نشست صمیمی با اعضا و مربیان جمعیت هلال‌احمر استان، اظهار داشت: با استفاده از تجارب گذشته اگر انتخاب خوبی مانند شهید آیت‌الله رئیسی داشته باشیم، در مدت زمان کوتاه خدمات درخشانی به مردم ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: در انتخابات آتی باید با ‌تواصی به حق و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه جاودان خلق کنیم و با بسیج همگانی، فرد اصلح را انتخاب کنیم تا مسیر نورانی خدمت ادامه یابد.

استاندار همدان به بخشی از خدمات دولت سیزدهم در همدان اشاره کرد و گفت: تأمین آب برای مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی بود که در استان‌های همدان، خوزستان، کردستان و آذربایجان‌ غربی‌ به نتیجه رسید و آب سالم و پایدار در اختیار مردم شریف قرار گرفت.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: احداث و تکمیل پروژه‌های سلامت‌محور مانند مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان، از ابتدای دولت مردمی مورد توجه بود که بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با 400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید به همدان تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه سه هزار و 500 میلیارد تومان از اعتبارات سفر شهید آیت‌الله رئیسی به استان همدان برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی تخصیص پیدا کرد، افزود: از 14 هزار و 135 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌ جمهور شهید 55 درصد محقق شده و پروژه‌های تکمیل شده در استان یادگاری‌های سیدابراهیم هستند.

استاندار همدان عنوان کرد: همچنین در‌ طول فعالیت دولت شش پایگاه امداد و نجات در سطح استان ساخته و راه‌اندازی شد و 11 دستگاه خودرو امدادی به ناوگان امداد و نجات استان اضافه و تجهیزات رادیویی از آنالوگ به دیجیتال به‌روزرسانی شده است.

قاسمی فرزاد اعلام کرد: با موافقت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی 151 نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر جذب این دستگاه شده‌اند که اقدامی ارزشمند است.

در پایان این نشست از مدیران شهرستانی و اعضای برگزیده جمعیت هلال‌احمر استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما