شناسهٔ خبر: 67332162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پاسخ استعلامات دستی در منطقه ۹ اصفهان به صفر رسید

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در کنار امکان ثبت و دریافت پاسخ استعلام از طریق دفاتر پیشخوان، شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری از طریق درگاه‌های الکترونیک پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مراجعات شهروندان به شهرداری در حوزه مسائل مربوط به ساخت‌وساز و شهرسازی است که در این میان تعداد زیادی از این موارد که تقریباً نیمی از موارد را شامل می‌شود، دریافت پاسخ استعلام‌هایی است که سایر اداره‌ها از شهرداری انجام می‌دهد.

وی افزود: به‌عنوان مثال شرکت‌های خدماتی آب، برق و گاز برای ارائه خدمات یا بانک‌ها برای اعطای وام به متقاضیان از شهرداری استعلام‌هایی انجام می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه توسعه هوشمند شهری مورد حمایت مدیریت شهری این کلان‌شهر قرار دارد، تاکید کرد: کارکنان شهرداری این منطقه در واحدهای مختلف همچون درآمد و نوسازی نیز همکاری مناسبی دارد تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به شهروندان در بستر الکترونیک ارائه دهیم.

قاضی‌عسگر گفت: شهروندان به جای مراجعه مستقیم به شهرداری به دفاتر کارگزاری مراجعه می‌کند و برون‌سپاری از طریق دفاتر مهندسی خدماتی همچون پاسخ استعلامات، اجرای پروژه از فاز طراحی، نظارت و اجرا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار امکان ثبت و دریافت پاسخ استعلام از طریق دفاتر پیشخوان، شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری از طریق درگاه‌های الکترونیک پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.

نظر شما