شناسهٔ خبر: 67329866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح کرد

ارائه اعتبار به انجمن‌ها به شرط انجام طرح فاخر در استان زنجان

مریم نوری مریم نوری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هر انجمنی که طرح فاخر داشته باشد به آن اعتبار داده می‌شود، البته این موضوع مشروط بر اجرای طرح فاخر است.

صاحب‌خبر -

اصغر حاج‌علی‌اکبری امروز (یکشنبه، سوم تیر ماه) در نشستی خبری با بیان اینکه یکی از برکات مهم دولت سیزدهم ایجاد قرارگاه فرهنگی و هنری شهید آوینی است که در راستای اجرای برنامه فاخر در استان‌ها براساس ظرفیت‌ها تشکیل شده است، اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های قرارگاه شهید آوینی، آفرین‌واره بین‌المللی راوی عشق در استان با همکاری بین‌ بخشی و با حضور عکاسان و مستندسازان بین‌المللی از ۱۲ کشور برگزار می‌شود و از هفتم تا دوازدهم ماه محرم رویدادهای این ماه را پوشش خواهد داد.

وی به برگزاری رویداد طرح تعالی نشاط مسجد و محله اشاره کرد و گفت: اعتباری خوب برای این امر در نظر گرفته شده است. همچنین سوگواره ملی کودکان و نوجوانان حسینی در زنجان برگزار خواهد شد و این برنامه امسال برگزار شده و در بخش عکاسی، نقاشی، شعر، مداحی، نماز و عفاف و حجاب علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و اولین سوگواره ملی در این رده سنی خواهد بود.

وی به موضوع رویداد فرهنگی و هنری غواصان دریادل و خط‌ شکنان اشاره کرد و افزود: استان زنجان به شهر شور و شعور حسینی معروف است و ما را با غواصان دریادل می‌شناسند و در این حوزه‌ها برنامه‌های مختلف تدارک و اجرا خواهد شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان به اجرای طرح لیگ جت اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای جهاد تبیین برگزار می‌شود که در این راستا ۵۰ تولید محتوا انجام شده است و ۵۰۰ نفر با ۳۰ مربی آموزش خواهند دید.

او به اجرای شش طرح تا آخر تابستان از طریق قرارگاه شهید آوینی در استان اشاره و اضافه کرد: یکی از اهداف این قرارگاه حمایت از کانون‌های فرهنگی، ادبی، هنری و قرآنی است و یکی از اتفاقات اجرای طرح تربیت ۴۰ هزار حافظ در کل کشور بود که سهم استان نیز مشخص شده است.

انتهای پیام

نظر شما