شناسهٔ خبر: 67328873 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

افتتاح استادیوم ورزشی چندمنظوره و طرح توسعه جاده سلامتی ایران‌مال

اولین استادیوم تنیس هاردکورت کشور با حضور مدیران ایرانمال و جمعی از اعضای جامعه ورزشی کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، استادیوم ورزشی چند منظوره ایران‌مال به گفته کارشناسان ورزش تنیس کشور از بالاترین استانداردهای بین‌المللی این رشته برخوردار است. این استادیوم ورزشی از ظرفیت برگزاری ده‌ها رویداد ورزشی و فرهنگی با حضور ۱۴۰۰ تماشاگر برخوردار است. همچنین طرح توسعه جاده سلامت مسقف ایرانمال به طول یک کیلومتر نیز با کف پوشهای استاندارد، فضای سبز و مه پاش مورد بهره برداری قرار گرفت.

اولین و تنها استادیوم تنیس هاردکورت کشور به همراه طرح مسقف کردن و فضای سبز و مه پاش جاده سلامتی ایران‌مال با حضور مدیران ایرانمال و جمع زیادی از اعضای جامعه ورزش کشور افتتاح شد.

علی انصاری بنیان‌گذار ایران‌مال از افتتاح هتل ایران‌مال در ماهای آینده خبر داد و گفت: بعداز کنار رفتن مجموعه فرمونت با اپراتور داخلی برای تکمیل هتل به توافق رسیدیم و متخصصان داخلی تحت لایسنس کمپانی خارجی اداره هتل را بر عهده خواهند داشت.

علی انصاری پانصد اتاق اقامتی به همراه مرکز همایش‌ها و سالن کنفرانس را از امکانات هتل ایران‌مال خواند و گفت: با افتتاح این هتل در چند ماه آینده می‌توانیم پاسخگوی بسیاری از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های ایران‌مال برای اقامت در این مجموعه باشیم.

بنیانگذار ایرانمال در ادامه با اشاره به افتتاح ۸۰ درصدی فروشگاه‌های ایران‌مال افزود: برای بیست درصد بقیه هم تلاش داریم تا برندهای معتبر اروپایی را در فضاهای ایرانمال مستقر کنیم و پیش بینی ما این‌است که تا یک سال آینده شاهد بهره‌برداری از همه بخش‌های مجموعه ایران‌مال به عنوان ظرفیتی عظیم برای ایرانیان از جنبه‌های تجاری‌، فرهنگی، ورزشی و بین‌المللی باشیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما