شناسهٔ خبر: 67328147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

فیلم| کنایه سنگین دیوید تیلور به حسن یزدانی

فرارو

ستاره کشتی آزاد آمریکا بعد از خداحافظی هم دست بردار کری خوانی نیست و در آخرین اظهارنظرش در خصوص حسن یزدانی و آرون بروکس به صحبت پرداخته است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

دیوید تیلور که بعد از شکست در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا خیلی زود تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفت و هدایت تیم اوکلاهاما را پذیرفت، در مصاحبه با سایت معتبر flowrestling در خصوص رویارویی احتمالی حسن یزدانی و آرون بروکس در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به صحبت پرداخت.

جادوگر آمریکایی و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خصوص مبارزه این دو کشتی‌گیر آمریکایی و ایرانی گفت: "حسن یکی از سرشناس‌ترین آزادکاران دنیا است، اما آرون بروکس برای خیلی‌ها هنوز ناشناخته است و از سبک کشتی او شناختی ندارند.

هر ۲ شباهت‌هایی را در کشتی دارند، اما یزدانی اعتماد به نفس لازم را برای تقابل با هر آزادکاری دارد. در سوی مقابل نیز بروکس خیلی فعال و پرانرژی کشتی می‌گیرد. قطعا بین این ۲ ورزشکار و دیگر مدعیان فاصله وجود دارد، اما المپیک میدانی متفاوت است و همه با آمادگی خواهند آمد. "

دیوید تیلور در ادامه کنایه عجیبی به حسن یزدانی بعد از خداحافظی خودش زد و عنوان کرد: "در تورنمنت اخیر مجارستان اولین باری بود که می‌دیدم یزدانی بعد از مدت‌ها در طول مبارزه‌هاش لبخند می‌زند! به نظر رها و آسوده خاطر می‌رسید. منم مثل بقیه منتظر نتیجه هستم. "

با اینکه تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده، اما به شدت پیگیر اتفاقاتی است که در دنیای کشتی به ویژه در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد رخ می‌دهد. او احتمالا همچنان حسرت مبارزه‌اش با آرون بروکس را می‌خورد و از اینکه نمی‌تواند بار دیگر در المپیک به میدان برود.

ستاره کشتی آزاد آمریکا که این روز‌ها به عنوان مربی در اوکلاهاما فعالیت می‌کند، پیش‌بینی مشخصی از نتیجه دیدار حسن یزدانی و آرون بروکس نداشته، اما تلویحا اعلام کرده که فینال وزن ۸۶ کیلوگرم بین این دو کشتی‌گیر برگزار خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_1354445" ><script type="text/JavaScript" src="https://aftabnews.ir/fa/news/play/embed/915876/1354445?width=700&height=300"></script></div>

نظر شما