شناسهٔ خبر: 67326770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جنگ روانی تیلور علیه یزدانی؛ بعد از رفتنم بالاخره خندید!

وحید رجبی

دیوید تیلور با بیان این که حسن یزدانی از تجربه و اعتماد به نفس بیش‌تری نسبت به آرون بروکس برخوردار است، گفت: یزدانی پس از رفتن من از کشتی بعد از مدت‌ها با خنده بر روی تشک مبارزه حاضر شد!

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک که ۶ مرتبه با حسن یزدانی طی سال‌های گذشته تقابل داشت و ۵ مرتبه از جمله در رقابت‌های فینال مسابقات جهانی و المپیک به پیروزی رسید، چندی پیش در رقابت انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، ناباورانه ۲ مرتبه مقابل آرون بروکس، قهرمان زیر ۳ سال جهان تن به شکست داد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد. تیلور با حذف از المپیک پاریس، از میادین کشتی خداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد.

تیلور درباره رقابت میان حسن یزدانی و آرون بروکس در المپیک پاریس، گفت: یزدانی سال‌هاست که در عرصه‌های مختلف و رقابت‌های مهم حضور داشته و قطعا از اعتماد به نفس بالاتری نسبت به  بروکس برخوردار است. این ۲ کشتی‌گیر باید برای تقابل با یکدیگر در المپیک آماده باشند. به نظر من یزدانی و بروکس با سایر کشتی‌گیران وزن ۸۶ کیلوگرم متفاوت هستند.

وی افزود: به هر حال صحبت از المپیک است و ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد بنابراین باید برای هر کشتی‌ در بهترین وضعیت خودتان باشید.

دارنده ۴ مدال طلای جها ن و المپیک افزود: هر ۲ کشتی‌گیر شباهت‌های زیادی به هم دارند اما بروکس کم‌تر شناخته شده است و هر ۲ بر روی تشک جنب و جوش زیادی دارند.

تیلور با کنایه به حسن یزدانی، خاطرنشان کرد: از نظر من یزدانی در آخرین تورنمنتی که کشتی گرفت بعد از مدت‌ها با خنده دیده شد که به‌خاطر رفتن من ازاین وزن بود!

وی در پایان گفت: یزدانی جزو کشتی‌گیران خیلی خوب است و با شایستگی به المپیک رسید.

انتهای پیام

نظر شما