شناسهٔ خبر: 67325531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کنایه عجیب تیلور به یزدانی +فیلم

ایرنا

جادوگر دنیای کشتی با اشاره به تقابل احتمالی کاپیتان تیم کشتی ایران با پدیده آمریکایی اظهار نظری عجیبی در خصوص مبارزات شیرشاه در بوداپست داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی در گفت‌وگو با یک سایت آمریکایی با اشاره به نبرد احتمالی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا به تمجید از پرافتخارترین آزادکار ایران پرداخت و گفت: حسن یکی از سرشناس‌ترین آزادکاران دنیا است اما آرون بروکس برای خیلی‌ها هنوز ناشناخته است و از سبک کشتی او شناختی ندارند.

تیلور که سابقه کشتی با یزدانی و بروکس را در کارنامه دارد در خصوص سبک مبارزه این ۲ آزادکار نیز گفت: هر ۲ شباهت‌هایی را در کشتی دارند اما یزدانی اعتماد به نفس لازم را برای تقابل با هر آزادکاری دارد. در سوی مقابل نیز بروکس خیلی فعال و پرانرژی کشتی می‌گیرد. قطعا بین این ۲ ورزشکار و دیگر مدعیان فاصله وجود دارد اما المپیک میدانی متفاوت است و همه با آمادگی خواهند آمد.

دارنده نشان طلای المپیک در رشته کشتی در اظهار نظری عجیب در خصوص مبارزات یزدانی در بوداپست گفت:در تورنمنت اخیر مجارستان اولین باری بود که می‌دیدم یزدانی بعد از مدت‌ها در طول مبارزه‌هاش لبخند میزند. به نظر رها و آسوده خاطر می‌رسید. منم مثل بقیه منظر نتیجه هستم!

نظر شما