شناسهٔ خبر: 67327333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی آمبولانس در محور میانه - تبریز یک کشته و چهار مصدوم به جا گذاشت

تبریز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: واژگونی یک دستگاه آمبولانس در جاده میانه به تبریز حوالی روستای کوهسالار علیا یک کشته و چهار مصدوم به جا گذاشت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت ۹ امروز یکشنبه برابر تماس با مرکز فوریت‌های پلیس، مبنی بر واژگونی آمبولانس در آدرس اعلام شده، نیروهای پلیس و امدادی سریع به محل اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در این حادثه همراه بیمار اعزامی (مرد ۶۳ ساله) منتقل شده از بیمارستان برکت امام خمینی (ره) به تبریز در صحنه حادثه جان خود را از دست داده و حال بیمار اعزامی وخیم است و کادر درمانی و راننده مصدوم شدند.

مصدومیت هفت نفر در اثر تصادف اتوبوس با تریلی

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر در محور میانه به تبریز موجب مصدومیت هفت نفر شد.

وحید شادی نیا افزود: بعد از اطلاع از این حادثه پایگاه‌های اورژانس میانه در سر صحنه حاضر شدند و مصدومین پس از انجام اقدامات لازم و اولیه پزشکی و درمانی به بیمارستان برکت امام میانه منتقل شدند.

وی گفت: ۲ مصدوم حادثه به صورت سرپایی درمان و پنج مصدوم نیز انتقال داده شدند که از این تعداد چهار مصدوم از وضعیت مساعدی برخوردار هستند.

نظر شما