شناسهٔ خبر: 67326538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک فوتی و ۱۱ مصدوم در دو حادثه رانندگی در میانه

صبح امروز بر اثر دو حادثه رانندگی در شهرستان میانه، یک نفر جان باخت و ۱۱ نفر دیگر مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

یک فوتی و ۱۱ مصدوم در دو حادثه رانندگی در میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر در محور میانه به تبریز در ساعت ۶ صبح امروز موجب مصدومیت ۷ نفر شد.

وحید شادی نیا افزود: بعد از اطلاع از این حادثه پایگاه‌های اورژانس میانه در سر صحنه حاضر شدند و مصدومین پس از انجام اقدامات لازم و اولیه پزشکی و درمانی به بیمارستان برکت امام میانه منتقل شدند.

لازم به ذکر است؛ دو مصدوم حادثه به صورت سرپایی درمان و ۵ مصدوم نیز انتقال داده شدند که از این تعداد ۴ مصدوم از وضعیت مساعدی برخوردار هستند.

یک فوتی و ۱۱ مصدوم در دو حادثه رانندگی در میانه

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: واژگونی یک دستگاه آمبولانس در جاده میانه به تبریز حوالی روستای کوهسالار علیا یک فوتی و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ حسن رفیعی افزود: در ساعت ۰۹۰۰ روز یکشنبه برابر تماس با مرکز فوریت‌های پلیس، مبنی بر واژگونی آمبولانس در آدرس اعلام شده، نیرو‌های پلیس و امدادی سریعا به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه همراه بیمار اعزامی (مرد ۶۳ ساله) منتقل شده از بیمارستان برکت امام خمینی (ره) به تبریز در صحنه حادثه جان خود را از دست داده و حال بیمار اعزامی وخیم است و کادر درمانی و راننده مصدوم شدند.

نظر شما