شناسهٔ خبر: 67326062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شروع مجدد نوبت‌دهی برای جاماندگان سنجش سلامت

ر ئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان زمان شروع مجدد نوبت‌دهی سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی برای جاماندگان سنجش را از ۳ تا ۱۰ تیرماه اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی ممبینی با بیان اینکه سامانه نوبت‌گیری طرح ملی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی به صورت محدود و فقط برای دانش‌آموزان ورودی پایه اول ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ جامانده از برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی از سوم تا دهم تیرماه دوباره فعال شده است، گفت: رفع دغدغه اولیا و همچنین تکمیل ثبت‌نام کلاس اول و سفارش کتاب، از مهم‌ترین دلایل بازگشایی دوبره سامانه است و خواهشمندیم اولیا این فرصت را از دست ندهند.

وی افزود: فرآیند ارزیابی از ۱۱ تیرماه به مدت دو هفته انجام می‌شود و این مهلت فقط برای جاماندگان از طرح سنجش پایه اول در نظر گرفته شده است و پس از اتمام قابل تمدید نخواهد بود و اولیا در اسرع وقت می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir نوبت‌گیری کنند و طبق پرینت نوبت‌گیری در مرکز جامع ناحیه ۲ اهواز حضور یابند.

به گفته ممبینی؛ سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی جاماندگان در مرکز جامع ناحیه ۲ اهواز به نشانی کوی نبوت، بلوار دماوند، خیابان الوند، نبش مبین یک انجام می‌شود.  

نظر شما