شناسهٔ خبر: 67311991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس آموزش وپرورش استثنایی خوزستان خبر داد

مهلت دوباره نوبت‌دهی برای جاماندگان «سنجش سلامت» تا ۱۰ تیرماه

افسانه باورصاد

رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خوزستان از شروع مجدد نوبت‌دهی سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی برای جاماندگان سنجش از ۳ تا ۱۰ تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه نوبت‌گیری طرح ملی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی به صورت محدود و فقط برای دانش‌آموزان ورودی پایه اول ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ جامانده از برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی از سوم تا دهم تیرماه دوباره فعال شده است.

وی افزود: رفع دغدغه اولیا و همچنین تکمیل ثبت‌نام کلاس اول و سفارش کتاب، از مهم‌ترین دلایل بازگشایی دوبره سامانه است و خواهشمندیم اولیا این فرصت را از دست ندهند.

ممبینی گفت: فرآیند ارزیابی از ۱۱ تیرماه به مدت دو هفته انجام می‌شود و این مهلت فقط برای جاماندگان از طرح سنجش پایه اول در نظر گرفته شده است و پس از اتمام قابل تمدید نخواهد بود. اولیا در اسرع وقت می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir نوبت‌گیری کنند و طبق پرینت نوبت‌گیری در مرکز جامع ناحیه ۲ اهواز حضور یابند.

وی بیان کرد: سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی جاماندگان در مرکز جامع ناحیه ۲ اهواز به نشانی کوی نبوت، بلوار دماوند، خیابان الوند، نبش مبین ۱ انجام می‌شود. 

انتهای پیام 

نظر شما