شناسهٔ خبر: 67324755 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

پیشکسوت استقلال معتقد است باید با جواد نکونام ادامه داد و تیمی قدرتمند برای او بسازند.

بیرانوند حق داشت فسخ کند!

بیرانوند حق داشت فسخ کند!

صاحب‌خبر -

ایمان گودرزی؛ سه هفته از پایان لیگ برتر گذشته و در روزهای اخیر طبق جلسه ای که جواد نکونام با سران باشگاه داشت ماندن او در تیم برای فصل بعد نیز قطعی شده است. نکونام حالا باید به فکر بستن یک تیم قدرتمند برای فصل آینده باشد. یکی از بازیکنانی که گفته می شد شاید لژیونر شود سید حسین حسینی مرد شماره یک تیم نکونام است. از نظر منصور رشیدی پیشکسوت استقلال حسینی خودش را در تیم اثبات کرده و به عنوان کاپیتان تیم باید در استقلال ادامه دهد و باشگاه تمام تلاشش را برای حفظ او انجام دهد. در ادامه متن کامل گفت و گو با منصور رشیدید را می خوانیم؛

*طبق اخبار منتشر شده و جلساتی که باشگاه با نکونام داشت ماندن او در استقلال حداقل برای یک فصل دیگر تمدید شد

بله دقیقا این اتفاق خوبی برای استقلال است چرا که معتقدم استقلال در سالیان اخیر بیشتر درگیر تغییرات پی در پی بوده و همین موضوع باعث می شد این تیم در یک دور باطل قرار بگیرد. مدیران منصوب از سوی وزارت ورزش به دلیل اینکه یک دوره کوتاه در باشگاه بودند، با یک مربی قرارداد امضا می کردند و آن مربی هم به اعتبار آن مدیر می آمد و وقتی مدیر عوض می شد، مدیر جدید کلا مربی خودش را می آورد و روز از نو روزی از نو می شد! جواد نکونام هم نیاز زمان داشت تا تفکرات خود را در این تیم اجرا کند و ابقای او بهترین تصمیم برای استقلال بود. نکونام یکسال با این تیم کار کرده، به شرایط آگاه است و از همه افراد شناخت دارد. بنابراین قطعا بهتر است که بماند و کار را با او ادامه بدهند.

*دغدغه بعدی هواداران قطعا بستن تیم فصل آینده خواهد بود

فکر می کنم جواد لیستش را به هیئت مدیره داده و حالا هلدینگ باید براساس لیست مورد نظر سرمربی هرچه زودتر تیم را آماده کنند بدون شک نباید بگذارند وقت تلف شود و اتفاقاتی که تابستان گذشته برای استقلال رخ داد بار دیگر تکرار شود. بلاتکلیفی در تیم نه تنها به باشگاه ضربه می زند بلکه هواداران را نیز کلافه می کند. من شنیده‌ام طبق لیست نکونام ۸-۷ بازیکن مدنظر هستند ولی در وهله اول باید با سرمربی صحبت و تکلیف کادرفنی مشخص شود. این وضعیت برای فصل جدید امیدوار کننده نیست و این مشکل مدیران است. هرروز که بگذرد، زمان از دست می‌رود و مشکلات برای فصل جدید بیشتر می‌شوند.

*صحبت هایی نیز در مورد تغییرات دستیاران نکونام به گوش می رسد

اگر بنا بر تغییر است باید هر چه زودتر تکلیف را مشخص کنند، به هر حال هر کادری برای هماهنگی نیاز به زمان دارد و تمرینات پیش فصل بهترین زمان برای این کار است. امیدواریم که مدیران بهترین تصمیم را بگیرند و بهترین اتفاقات برای تیم رقم بخورد.

*شایعاتی در مورد پیشنهاد خارجی سید حسین حسینی به گوش می رسد؛نظر شما چیست؟

سید پسر بسیار خوبی است و خودش را در این سالها به عنوان شماره یک و کاپیتان تیم ثابت کرده و از نظر من کسی بهتر از او از مکتب استقلال برای تیم مناسب نیست و مدیران باشگاه باید هر طور که شده او را حفظ کنند.

*قطعا خبر فسخ بیرانوند را هم شنیده اید نظر شما در مورد این قضیه چیست؟

بله خبرها را خوانده ام، او به خاطرطلبی که از قبل داشته فسخ کرده و به نظر من حق داشته است. مگر عمر فوتبالی یک بازیکن چقدر است؟ وقی باشگاه دیگری دو برابر به او پیشنهاد می دهد چرا قبول نکند؟ همین چند روز پیش گفتم بازیکن باید به فکر خودش باشد که مثل ما در آینده زیر خط فقر زندگی نکند.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما