شناسهٔ خبر: 67323790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم برگزاری باشکوه مراسم چهلم شهدای خدمت در سنندج

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت، روز پنجشنبه (۷ تیر) در سنندج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

عبدالله رشیدی‌پور امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم کردستان قدردان زحمات و تلاش‌های دولت سیزدهم هستند و از مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان استقبال خواهند کرد.

وی افزود: بنا به نظرات اخذ شده، روز پنجشنبه ۷ تیر را برای برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت، مشخص کرده‌ایم و ساعت برگزاری آن هم بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بر ضرورت اطلاع‌رسانی کافی درباره این مراسم تاکید و اضافه کرد: این مراسم باید در شان شهدای خدمت و در حد انتظار مردم کردستان باشد لذا همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم انجام دهند.

رشیدی‌پور گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در جمعه آینده، فرصت بسیار کمی برای برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت داریم لذا از فرصت پیش‌رو باید نهایت استفاده را برد.

وی با بیان اینکه دبیری ستاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و متولی اصلی این مراسم در شهر سنندج فرمانداری سنندج است، یادآور شد: مراسم چهلم شهدای خدمت از ۷ تا ۱۵ تیر در استان برگزار خواهد شد و باید اطلاع‌رسانی لازم جهت حضور مردم برای شرکت در این مراسم‌ها انجام شود.

رشیدی‌پور با بیان اینکه استاندار در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به تشریح دستاورد‌های دولت مردمی شهید رییسی خواهد پرداخت، افزود: در راستای معرفی خدمات دولت سیزدهم در کردستان بستر‌های لازم برای برپایی نمایشگاهی اجرایی فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا مراسم را در سالن آزادی سنندج برگزار خواهیم کرد و تجهیزات لازم نیز فراهم خواهد شد.

نظر شما