شناسهٔ خبر: 67322668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار خبر داد:

برگزاری مراسم گرامیداشت ‌چهلمین‌ روز درگذشت شهدای خدمت در کردستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت‌ در روز پنجشنبه(۷ تیر) در سنندج خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبدالله رشیدی‌پور شامگاه گذشته (۲ تیر) در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت‌ که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم کردستان قدردان زحمات و تلاش‌های دولت سیزدهم هستند و مطمئناً از مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان استقبال خواهند کرد.

وی افزود: بنا به نظرات اخذ شده، روز پنجشنبه ۷ تیر را برای برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت‌ مشخص کرده‌ایم، ساعت برگزاری آن هم متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  استاندار کردستان بر ضرورت اطلاع‌رسانی کافی درباره این مراسم تاکید و تصریح کرد: این مراسم باید در شأن شهدای خدمت و در حد انتظار مردم کردستان باشد، لذا باید همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت هرچه‌بهتر برگزارکردن مراسم انجام دهند.

رشیدی‌پور با اشاره اینکه امروز باید لیست برنامه‌های روز مراسم گرامیداشت ‌جهت حضور سخنران کشوری، به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شود، گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در جمعه آینده، فرصت بسیار کمی برای برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت داریم لذا از فرصت پیش‌رو باید نهایت استفاده را برد.

وی با بیان اینکه دبیری ستاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و متولی اصلی این مراسم در شهر سنندج فرمانداری سنندج است، بیان کرد: مراسم چهلم شهدای خدمت از ۷ تا ۱۵ تیر در استان برگزار خواهد شد، لذا باید اطلاع‌رسانی لازم جهت حضور مردم برای شرکت در این مراسم انجام شود.

رشیدی‌پور با بیان اینکه آقای استاندار در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به تشریح دستاوردهای دولت مردمی شهید رییسی خواهند پرداخت، افزود: در راستای معرفی خدمات دولت سیزدهم در کردستان، بسترهای لازم جهت برپایی نمایشگاهی اجرایی فراهم خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در خصوص سخنرانان مراسم گفت: علاوه بر سخنرانی مسئولین استان سعی خواهد شد اگر امکان داشته باشد از خانواده شهدای خدمت جهت سخنرانی در این مراسم نیز دعوت به عمل  آید و امیدواریم که با حضور خود زینت‌بخش مراسم باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا مراسم را در سالن آزادی سنندج برگزار خواهیم کرد و تجهیزات لازم نیز فراهم خواهد شد.

رشیدی‌پور تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی و… برای برگزاری این مراسم باید پای‌کار باشند تا مراسمی در شٲن شهدای خدمت برگزار کنیم.

انتهای پیام

نظر شما