شناسهٔ خبر: 67330529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش روحانیون در سنندج

همایش روحانیون استان کردستان امروز با موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری در سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 نماینده ولی فقیه درکردستان امروز در همایش روحانیون با موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری با بیان این مطلب، از علما و روحانیون خواست با آگاهی کامل و بصیرت، برای دعوت از مردم حضور حداکثری در این انتخابات تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نقش علمی و تسلط به دانش، نقش دینی مذهبی و اخلاقی، نقش فرهنگی و اجتماعی و نقش سیاسی روحانیون را در انتخابات پیش رو مهم دانست و افزود: با انتخاب نامزد اصلح، سعادت را نصیب مردم و جامعه کنیم. 

استاندار کردستان هم در این مراسم، انتخابات پیش رو را یکی از مهمترین انتخابات در کشور دانست و گفت: مشارکت حداکثری در این حماسه از اهمیت خاصی برخوردار است.

زارعی کوشا با اشاره به تمرکز و تبلیغ رسانه‌های معاند در عدم مشارکت مردم در این انتخابات افزود: روحانیون و علما به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی باید تلاش خود را برای حضور باشکوه مردم در این انتخابات به کار گیرند.

وی از علما خواست به عنوان هدایتگران جامعه رئیس جمهوری که در خط رهبری و مسیر رئیس جمهور شهید است را انتخاب کنند.

استاندار کردستان با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای استان گفت: تا پایان دولت سیزدهم ۵ هزار میلیارد تومان پروژه در کردستان افتتاح می‌شود.

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان هم با بیان اینکه مشارکت حداکثری در این انتخابات باعث عزت و سربلندی نظام اسلامی می‌شود گفت: در این انتخابات باید امید به مردم و جامعه تزریق شود چرا که این حماسه مکمل حماسه بدرقه شهیدان است.

حجت الاسلام والمسلمین توکلی از علما و روحانیون به عنوان مجاهدین دین خواست دستاورد‌های دولت رئیسی را برای استمرار در دولت دیگر هرچه بیشتر در جامعه تبیین کنند.

احمد پور سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و دکتر ادیبی عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان هم در این همایش بر حضور حداکثری در این انتخابات به عنوان وظیفه شرعی و قانونی تاکید کردند.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین عسکری مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور قدردانی شد.

روحانیون و علمای استان در این همایش از مردم برای حضور باشکوه در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

نظر شما