شناسهٔ خبر: 67322658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایمن سازی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی برای تردد امن زوار اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی محورهای مواصلاتی استان برای تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در سال جاری خبرداد. مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی محورهای مواصلاتی استان برای تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در سال جاری خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد زائرین اربعین از مهمترین اولویت های حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان است، افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه ایمنی جهت آماده سازی محور های استان برای اربعین سال جاری ۳۰میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: برای افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی استان برای اربعین سال جاری تاکنون اقداماتی از جمله ایجاد روشنایی نقطه ای در ۵ محور سلطان آباد ارومیه، یزدیکان وملاجنود خوی، هورابید وقبه پیرانشهر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری استان با اشاره به اینکه طبق برنامه مقرر شده ۲هزار کیلومتر خط کشی جاده ای باهدف ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان برای اربعین امسال انجام شود که تاکنون ۶۰۰کیلومتر از آن اجرا شده است، تصریح کرد: نصب ۴کیلومتر نیوجرسی، ۵کیلومتر تعمیر گاردریل، و ایمن سازی ۱۰نقطه حادثه خیز استان از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی برای اربعین امسال است.

دست نشان با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همه توان و ظرفیت خود را برای خدمات رسانی بهتر به زائرین اربعین بکارگرفته است، اظهار کرد: شانه سازی، رفع افتادگی شانه، اصلاح شیروانی به طور ۲هزار کیلومتر، شستشوی ۷هزار تابلو و علائم، نصب ۲هزار تابلو اخطاری انتظامی کامپوزیتی و ۱۰۰مترمربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات ایمنی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای اربعین سال جاری است.

انتهای پیام

نظر شما