شناسهٔ خبر: 67322567 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در چالشی دیگر برای اشغالگران؛

حزب الله لبنان تصاویر هوایی از تاسیسات صهیونیست‌ها و مختصات آنها منتشر کرد

حزب‌الله لبنان فایلی ویدئویی با عنوان «برای کسانی که ممکن است نگران باشند» منتشر کرد که در آن اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی نمایش داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

حزب‌الله لبنان فایلی ویدئویی با عنوان «برای کسانی که ممکن است نگران باشند» منتشر کرد که در آن اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی ظاهر می‌شود که هدف قرار دادن آنها، رژیم صهیونیستی را به عصر حجر برمی‌گرداند.

 رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار ویدئویی، اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را نشان دادند که فقط سیستم امنیتی اشغالگر از آن خبر دارد و هدف قرار دادن آنها این رژیم را به عصر حجر می‌برد.

براساس گزارش المیادین، این ویدئو شامل بخش‌هایی از آخرین سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله است که در آن به اشغالگران هشدار داد که در صورت تحمیل جنگ، مبارزه مقاومت علیه این رژیم «بدون کنترل، قوانین و سقف» خواهد بود و تاکید می‌کند هر کس به جنگ با مقاومت فکر کند پشیمان خواهد شد.

سخنرانی سید حسن نصرالله با ترجمه‌ای به زبان‌های انگلیسی و عبری همراه بود در حالیکه مختصات طول و عرض جغرافیایی اهداف بدون ذکر نام در این ویدئو ارائه شد.حزب‌الله عمداً این فایل ویدئویی را با ترجمه به زبان‌های انگلیسی و عبری پخش کرد. همچنین عمداً مختصات طول و عرض جغرافیایی را در بیش از یک نقطه به سمت دریا در این فایل گنجاند.»

قبل از انتشار این ویدئو، رسانه‌های مقاومت بیانیه‌ای منتشر کردند که در آن آمده بود: «منتظر باشید... برای کسانی که نگرانند.»

بر اساس آنچه منابع مسؤول به المیادین تاکید کردند، ویدئوی «برای کسانی که نگرانند» عمدا مبهم بوده است، به طوریکه اهداف در آن مشخص نشده است.این منابع توضیح دادند که این پیامی است که تنها تصمیم گیرندگان و محافل مرتبط در اراضی اشغالی آن را درک می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_19470895"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8762125/19470895?width=400&height=300"></script></div>

در رژیم صهیونیستی رسانه‌های عبری به ویدئوی حزب‌الله اهتمام نشان دادند و تاکید کردند که این فیلم حاوی تهدید رسمی برای مقر وزارت جنگ در تل‌آویو است.رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که مجموعه «هاکریا» در این ویدئو که یک دقیقه و ۱۱ ثانیه بود، دیده می‌شود و شامل مقر وزارت جنگ، ستاد ارتش و بسیاری از فرماندهان ارشد ستاد ارتش اشغالگر است.

علاوه بر این، به گزارش رسانه‌های عبری، پایگاه‌های ماهواره‌ای نظامی و پایگاه‌های نظامی در منطقه «یهود» و سایر پایگاه‌های نظامی در نقب و الجلیل، علاوه بر بندر «اشدود»، فرودگاه بن گوریون و پالایشگاه‌های نفت در حیفا و بندر اشغالی در این ویدئو نمایان شدند.

انتشار این ویدئو چند روز پس از انتشار صحنه‌هایی از «بازگشت پهپاد هدهد» از فلسطین اشغالی توسط مقاومت اسلامی لبنان صورت می‌گیرد که شامل صحنه‌های شناسایی هوایی از «کریات شمونه»، «کرمیل»، «نهاریا»، «صفد» و «عفوله» تا حیفای اشغالی بود.

این صحنه‌ها ترس زیادی را در رژیم اشغالگر ایجاد کرد و مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند حزب‌الله دارای توانایی‌های اطلاعاتی بزرگ و مؤثری است و اشغالگران در مقابله با تهدیدات پهپاد‌های آن ناتوان هستند.

نظر شما