شناسهٔ خبر: 67327952 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مصداق عملی تهدیدات نصرالله؛تصاویر جدید از مواضع حساس اسرائیل

بعد از گذشت کمتر از یک هفته از انتشار مواضع حساس صهیونیست‌ها در حیفای اشغالی توسط مقاومت لبنان، حزب‌الله یک ویدئوی غافلگیرکننده جدید از اهداف حیاتی اشغالگران منتشر کرد که شامل پیام‌های تهدیدآمیز برای دشمن صهیونیستی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به فاصله کوتاهی از عملیات موفق پهپاد «هدهد» حزب‌الله در حیفای اشغالی که از همه مواضع حساس صهیونیست‌ها تصویربرداری کرده و به پایگاه خود در جنوب لبنان برگشته بود، حزب‌الله یک کلیپ ویدیویی جدید با عنوان «برای کسانی که ممکن است نگران باشند» منتشر کرد.

در این کلیپ که چند روز بعد از سخنرانی قاطع سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله و پیام‌های تهدیدآمیز وی برای اسرائیل و حامیانش، منتشر شده، مواضع حساس و حیاتی رژیم اشغالگر نشان داده می‌شود که هدف قرار دادن آنها، اسرائیل را به عصر حجر برمی‌گرداند

.

این ویدیو همچنین شامل بخش‌هایی از آخرین سخنرانی سید حسن نصرالله است که در آن به اشغالگران هشدار داده بود، در صورت تحمیل جنگ به لبنان، مقاومت این کشور بدون توجه به قواعد درگیری و بدون هیچ سقفی وارد نبرد خواهد شد و هر کس که به فکر جنگ با مقاومت باشد پشیمان می‌شود.

در این ویدیو سخنان سید حسن نصرالله به زبان‌های انگلیسی و عبری ترجمه شده و مختصات طول و عرض مواضع صهیونیست‌ها که ضمن بانک اهداف مقاومت است، بدون ذکر نام به تصویر کشیده شده است.

به گزارش المیادین، حزب الله عمداً این ویدئو را با ترجمه به زبان‌های انگلیسی و عبری منتشر کرد و همچنین به طور عمدی مختصات طول و عرض جغرافیایی اهداف را در بیش از یک نقطه به سمت دریا، در این ویدیو قرار داده است.

منابع مسئول در این زمینه به المیادین گزارش دادند: کلیپ ویدیویی حزب الله با عنوان «برای کسانی که نگرانند» عمداً مبهم است؛ به طوری که نام اهداف در آن ذکر نشده است.

به گفته این منابع، ویدیوی مذکوری که حزب الله منتشر کرده، حامل پیامی است که تنها تصمیم گیرندگان و محافل مربوطه در فلسطین اشغالی آن را درک می‌کنند.

قبل از انتشار این ویدیو، رسانه‌های مقاومت اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند که در آن آمده بود «منتظر ..... برای کسانی که نگرانند».

نگرانی صهیونیست‌ها بعد از انتشار فیلم جدید حزب‌الله از مواضع اسرائیل

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری داشت و این رسانه‌ها اعلام کردند که فیلم منتشر شده توسط حزب الله، حاوی تهدید رسمی برای مقر وزارت جنگ اسرائیل در تل آویو است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که مجموعه «هاکریا» در این ویدیو نشان داده می‌شود که شامل مقر وزارت جنگ، ستاد ارتش و بسیاری از مقرهای فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل است.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، همچنین پایگاه‌های ماهواره‌ای نظامی، پایگاه‌های نظامی در منطقه «یهود» و سایر پایگاه‌های نظامی اسرائیل در النقب و الجلیل علاوه بر بندر اسدود، فرودگاه بن گوریون و پالایشگاه‌های نفت در حیفا و بندر آن، در این ویدیو نشان داده می‌شود.

حزب الله لبنان که از زمان پیوستن به نبرد طوفان الاقصی در 8 اکتبر 2023 تاکنون غافلگیری‌های زیادی برای دشمن صهیونیستی، چه در سطح عملیات‌ها و چه در سطح رونمایی از سلاح‌های مختلف داشته است، سه‌شنبه هفته قبل هم تصاویری از همه مناطق حساس و مخازن شیمیایی، نفت و بندر حیفا واقع در شمال اراضی اشغالی منتشر کرد که جزء بانک اهداف مقاومت لبنان در این شمال فلسطین اشغالی محسوب می‌شود.

در کلیپ ویدیویی که حزب الله به این منظور منتشر کرده، روشن شد که پهپاد «هدهد» مقاومت لبنان بدون اینکه پدافند ارتش صهیونیستی بتواند آن را هدف قرار دهد، در آسمان حیفا در شمال فلسطین اشغالی گشت زنی و ماموریت خود را در تصویربرداری از مواضع مورد نظر به شکل دقیق انجام داده است.

بعد از آن سید حسن نصرالله در سخنرانی روز چهارشنبه خود پیام‌های تهدیدآمیز قاطعانه‌ای برای رژیم صهیونیستی و حامیانش فرستاده و تاکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند هیچ مکانی در فلسطین اشغالی از موشک‌ها و پهپادهای مقاومت لبنان در امان نیست و مقاومت یک بانک اهداف واقعی و بزرگ در عمق اراضی اشغالی در اختیار دارد که می‌تواند به همه آنها برسد.

وی تصریح کرد: همچنین دشمن صهیونیستی به خوبی می‌داند آنچه که در دریای مدیترانه انتظارش را می‌کشد چیست؛ جایی که همه سواحل فلسطین اشغالی و کشتی‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما