شناسهٔ خبر: 67322244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رگبار باران و وزش باد شدید در زنجان

کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های رگباری باران، رعد و برق و سرعت وزش باد از بعد از ظهر امروز در مناطق مختلف استان زنجان شدت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

رگبار باران و وزش باد شدید در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سلطانی گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری بوده و این شرایط در برخی مناطق با بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق همراه است.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی به تناوب تا آخر هفته ادامه خواهد یافت، افزود: طی روز‌های پیش رو اغلب در ساعات بعدازظهر، بارش‌های رگباری و رعد و برق پیش بینی شده و وزش باد نیز به صورت لحظه‌ای به حد نسبتا شدید می‌رسد.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده برای استان، گفت: با توجه به ماهیت بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

وی از هم استانی ها خواست تا از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و به دلیل احتمال وقوع رعد و برق‌های متناوب از صعود به ارتفاعات و حضور در فضای باز اجتناب کنند.

سلطانی با بیان اینکه طی روز‌های آینده به لحاظ دمایی تغییر محسوسی نخواهیم داشت، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۹ درجه سانتیگراد است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

نظر شما