شناسهٔ خبر: 67321538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

صدیقی: می‌خواهیم آینده ووشو را تضمین کنیم/ میزبانی مسابقات کوراش از منظر دیپلماسی بین‌المللی مهم بود

رئیس فدراسیون ووشو گفت: با جوانگرایی در تیم‌های ملی قصد داریم آینده ووشو را تضمین کنیم.

صاحب‌خبر -

امیر صدیقی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد کاروان ووشوی ایران در رقابت‌های بریکس روسیه اظهار داشت: نتیجه برای ما خوب بود. با توجه به اینکه تیم ملی خودش را برای قهرمانی آسیا آماده می‌کند، بازی‌های بریکس فرصت خوبی بود تا برخی ووشوکاران جوان را بسنجیم و تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم. ما با ۱۸ ورزشکار ۲۵ مدال رنگارنگ کسب کردیم که این عملکرد شایسته احترام است.

شخصاً به این تیم خیلی خوشبین هستیم

وی افزود: برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو این است که به کمک کادرفنی تیم ملی و مربیان بازیکن ساز، به جوان‌ترها میدان بدهیم تا آینده ووشو را تضمین کنیم. شخصاً به این تیم خیلی خوشبین هستیم و ان‌شاءالله یک نسل قوی در راه خواهد بود.

رئیس فدراسیون ووشو درباره اینکه آیا سال شلوغی که شروع کرده او را خسته کرده است، گفت: برنامه‌های فراوانی را از ابتدای سال داشتیم و کمی خسته شدم، اما وقتی نتیجه کار خوب باشد خستگی از تن آدم خارج می‌شود. دو رویداد بین‌المللی بزرگ کوراش در اسفراین و تهران میزبانی کردیم که از نظر دیپلماسی بین‌المللی و فنی مهم بود.

جوانان ما باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند

وی ادامه داد: انتخابی جام جهانی را داشتیم و یک اردوی مشترک در چین برگزار کردیم. مسابقات روسیه هم که به تازگی تمام شده و باید تیم‌های مردان و بانوان را آماده رقابت‌های قهرمانی آسیا کنیم. جام‌های جهانی تالو و ساندا و بازی‌های داخل سالن آسیا هم در پیش است.

صدیقی درخصوص زمان آغاز اردوی تیم ووشوی جوانان خاطرنشان کرد: پس از رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان، اردو‌ها را برگزار می‌کنیم. جوانان ما برای رقابت‌های جهانی آماده می‌شوند تا ان‌شاءالله بتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما