شناسهٔ خبر: 67318745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر انتخاباتی مسعود پزشکیان به اهواز+فیلم

مسعود پزشکیان از نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه شنبه در جمع مردم اهواز حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه شنبه (۲ تیرماه) در جمع مردم اهواز در سالن ورزشی ۱۳ آبان افزود: من قبل از این دوره هم در مجلس هم گفتم برای ایران خجالت آور است در خوزستان که دارای آب،  برق،  گاز و نفت است  و دارای  مشکل داشته باشد. امکان ندارد حکومتی زیر پای مردمش نفت باشد ولی این مشکلات را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه  به شما قول می‌دهم اگر به ریاست جمهوری رسیدم نخستین  کاری که باید انجام بدهم مشکلات خوزستان است، ادامه داد: من اینجا آمده ام که سخنان شما را بشنوم و من در عمرم حرفی نزدم که عمل نکنم و با تمام توان تلاش خواهم کرد و در دولت من خوزستان در اولویت است و  این یک قول می‌باشد.

پزشکیان با بیان اینکه من هیچ برتری بر دیگران ندارم و از من زیاد تعریف نکنید  عنوان کرد: بدون هوا توسعه غیر ممکن است و  در روابط با محیط زیست حتما با کشور‌های منطقه رایزنی خواهیم کرد تا مشکلات این منطقه بخصوص گرد و خاک حل شود  این عادلانه نیست شما با این همه ثروت اینگونه مشکلات داشته باشید.

وی تاکید کرد: مشکلاتی که مردم خوزستان دارند را شنیدم و من در عمرم حرفی نزدم که عمل نکنم من با همه توانم تلاش خواهم کرد مشکلاتتان را برطرف کنم.

<div id="video-display-embed-code_11241789"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266041/11241789?width=600&height=350"></script></div>

}

نظر شما