شناسهٔ خبر: 67399454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دعوت مسئولان فارس برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

امام جمعه شیراز در پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری تأکید شده است که انتخابات ۸ تیر از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، 8 تیرماه؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: ملت شریف ایران در طول 45 سال گذشته پس از انقلاب اسلامی همیشه ثابت کرده‌اند که بهترین تصمیم‌ها و حضور در صحنه را برای تثبیت اساس نظام جمهوری اسلامی گرفته و می‌گیرد، از این جهت نیاز به یادآوری نیست که برنامه انتخابات روز هشتم تیرماه هم از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.

ولی از باب اینکه «وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَی تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ»(آیه 55 سوره ذاریات) می‌خواهم از همه عزیزانی که به نوعی سخن بنده به گوش آن‌ها می‌رسد خواهش کنم که با جدیت و زمینه‌سازی و ایجاد آمادگی مناسب برای خود، خانواده، دوستان و اطرافیان همان طوری که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمودند ان‌شاءالله زمینه یک حضور جدی حداکثری در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برای ملت ایران فراهم کنند.

امیدواریم نتیجه این انتخابات، هم از حیث حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح آن چیزی باشد که چشم مردم ما را روشن کند و سعادت، رفاه و خیر دنیا و آخرت آنها را تامین کند.

دعوت استاندار فارس از مردم

استاندار فارس گفت: هر هموطن و هم استانی که خودش را صاحب حق می‌داند برای تعیین سرنوشت کشور با مشارکت حداکثری نقش خود را ایفا کند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، به حضور حماسی و پررنگ مردم استان فارس در همه دوره‌های انتخابات اشاره و اظهار کرد: سرنوشت کشور برای مردم فرهنگ دوست استان فارس همیشه مهم بوده و هست و امیدواریم مشارکت در این دوره از انتخابات هم در استان فرهنگی فارس از متوسط کشور بالاتر باشد.

وی افزود: هر هم وطن و هم استانی که خودش را صاحب حق می‌داند برای تعیین سرنوشت کشور با مشارکت حداکثری نقش خود را ایفا کند.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه هر چه تعداد مشارکت‌ها افزایش پیدا کند دشمنان کشور ناامید‌تر می‌شوند، ادامه داد: در مقابل افزایش مشارکت‌ها، دشمنان که آرامش و پیشرفت کشور را هدف قرار داده اند حساب دیگری باز خواهند کرد و بدون شک از مواضع دشمنانه خود عقب نشینی می‌کنند.

ایمانیه تصریح کرد: با همکاری مجریان و کارکنان اجرایی استان زمینه مشارکت در فضایی امن در انتخابات ریاست جمهوری فردا 8 تیر فراهم است.

دعوت علمای استان فارس از عموم مردم

در آستانه فرا رسیدن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شخصیت‌ها و علمای استان فارس طی پیام‌های جداگانه‌ای از عموم مردم استان برای حضور حداکثری در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت به عمل آوردند.

در پیام جامعه اساتید حوزه علمیه فارس و مدیریت حوزه علمیه فارس آمده است: مردم شریف ایران! جوانان برومند! زنان و مردان غیرتمند! بار دیگر ایران اسلامی، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر خواهد بود، حماسه‌ای از جنس حضور. حضوری آگاهانه و معنادار برای تعیین سرنوشت. با این انتخاب سرنوشت کشور را برای 4 سال به دست مردی می‌سپاریم که شخص اول اجرایی کشور است و در همه عرصه‌های کشور ایفای نقش می‌کند.

مشارکت بالا، موجب انتخاب رئیس جمهوری قوی خواهد شد و موجب بالا رفتن اعتبار و اقتدار ایران و ایرانی خواهد شد. خدا را برای این نعمت بزرگ یعنی نعمت مردم‌سالاری دینی شاکر باشیم و با رای دادن به گزینه اصلح یعنی گزینه انقلابی، ولایی، متدین، بصیر و ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی، به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کنیم. وعده ما روز جمعه، هشتم تیر، صندوق‌های رأی. پیروز و سربلند باشید.

پیام آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب

اکنون چهل روز از حضور باشکوه و اعجاب انگیز ملت بزرگ ایران اسلامی در تشییع پیکر شهید خدمت، رئیسی عزیز و همراهان وی می‌گذرد که حامل دو پیام بود: یکی آنکه آحاد ملت در اوج قدرشناسی از خادمین فداکار این مرز و بوم قرار دارند و دیگر آنکه با حضور در صحنه‌های افتخارآفرین، ضامن دوام عزّت و سرافرازی میهن اسلامی خود می‌باشند.

بر این اساس و مطمئناً در روز هشتم تیرماه شاهد حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی خواهیم بود که با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری، گام مهمی در راستای تداوم راه شهید جمهور یعنی ارائه خدمت خالصانه به مردم برداشته خواهد شد.

امید آنکه خدای متعال ملّت شایسته ایران را در انجام این تکلیف شرعی و تحقّق هدفی عالی یاری فرماید.

حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

شهردار شیراز طی پیامی آحاد مردم به‌ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد و گفت: برپایی شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود، از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز است.

محمدحسن اسدی طی پیامی آحاد مردم به‌ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد.

همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در 8 تیرماه دعوت کردند.

انتهای پیام/424/.

نظر شما