شناسهٔ خبر: 67399452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش خیره‌کننده تخصیص آب برای واحدهای صنعتی سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از افزایش خیره‌کننده میزان تخصیص آب برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از طریق استفاده از آب‌های نامتعارف و پساب در دولت شهید رئیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: میزان آب تأمین‌شده برای واحدهای مستقر در شهرک صنعتی استان سمنان در دولت سیزدهم 487 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این میزان قبل از دولت سیزدهم 417 لیتر بر ثانیه بود تصریح کرد: بر این اساس شاهد افزایش چشمگیر 114 درصدی میزان تأمین آب برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: در حال حاضر 896 لیتر برسانی آب برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی استان سمنان تأمین‌شده است.

باقری با بیان اینکه تا پیش از دولت سیزدهم 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان سمنان مستقر بود عنوان کرد: تنها در دولت سیزدهم 6 ناحیه و شهرک صنعتی برای استقرار در استان سمنان به تصویب رسید و شاهد افزایش 29 درصدی در تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هستیم.

وی گفت: درمجموع با این افزایش 29 درصدی تعداد شرکت‌های شهرک‌های و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان سمنان مصوب استان سمنان به ب 27 شهرک و ناحیه صنعتی افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به میزان اراضی مساحت اراضی در اختیار این شرکت عنوان کرد: تا پیش از دولت سیزدهم پنج هزار و 815 هکتار از اراضی استان سمنان در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار داشت، اما در 33 ماه فعالیت دولت آیت‌الله شهید رئیسی یک هزار و 93 هکتار به این مساحت افزوده شد.

باقری با بیان اینکه این آمار نشان‌دهنده افزایش 19 درصدی مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دولت سیزدهم است خاطرنشان کرد: درمجموع مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با این افزایش یک هزار و 93 هکتاری به 6 هزار و 908 هکتار رسید.

وی با بیان اینکه مجموع مساحت اراضی واگذارشده به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان تا پیش از دولت سیزدهم یک هزار و ه 740 هکتار بود تصریح کرد: در دولت سیزدهم 489 هکتار زمین به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی استان سمنان واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه بر این اساس میزان مساحت اراضی واگذارشده به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان 28 درصد نسبت به پیش از دولت سیزدهم افزایش یافت افزود: بر این اساس درمجموع دو هزار و 229 هکتار از اراضی صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام/363/

نظر شما