شناسهٔ خبر: 67318475 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد؛

ضرورت اقدامات تبیینی دستگاه‌های استان تهران برای مشارکت مردم در انتخابات

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر ضرورت اقدامات تبیینی دستگاه‌ها برای مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، سید عباس جوهری عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در ایام مختلف برای آشنایی دانش آموزان با ادبیات سیاسی کشور و انتخابات، اظهار کرد: در انتخابات گذشته، حوزه تبیین مشارکت مردم در انتخابات توسط دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که در این امر به مناسب‌ترین شکل ادای تکلیف کنند و در انتخابات هشتم تیرماه نیز ضروری است که این اقدامات تبیینی صورت بگیرد. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه مدیران آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران و همه اعضا در انتخابات مجلس تمام قد پای کار انتخابات بودند، گفت: در این خصوص از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم. 

جوهری با اشاره به اینکه اقدامات استانداری تهران در انتخابات اسفند و اردیبهشت ماه در حوزه رأی اولی‌ها الگو در این زمینه شده است، افزود: در این راستا توانستیم تجمع ۱۲ هزار نفری رأی اولی‌ها را با حضور وزیر محترم کشور و مشابه همین مراسم را در شمیرانات برگزار کنیم. 

معاون استاندار تهران در خصوص چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص «امنیت»، «مشارکت»، «رقابت» و «سلامت» عنوان کرد در این انتخابات نیز تمام تلاش و توانمان را به کار خواهیم گرفت تا این راهبردها محقق شود. 

وی افزود: در انتخابات گذشته همایش ویژه هنرمندان تهران را داشتیم که دستاورد و نشست بسیار خوبی بود و در این دوره نیز این نشست را برای اساتید و دانشگاهیان تهران نیز برگزار خواهیم کرد. 

 

انتهای پیام/

نظر شما