شناسهٔ خبر: 55061850 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون استاندار تهران:

لزوم بهره مندی شهروندان استان از فضاها و امکانات ورزشی دستگاه های اجرایی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: دسترسی و بهره مندی با کیفیت از فضاها و امکانات ورزشی دستگاه های استان بایستی برای شهروندان به صورت رایگان و حداقل در دو جلسه با تعیین زمان بندی مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ جلسه شورای ورزش و جوانان استان به ریاست سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و با حضور خدمتکار مدیرکل سیاسی و اجتماعی استانداری و سایر اعضا برگزار شد. 

جوهری در این جلسه با اشاره به اهمیت ویژه ورزش اظهار داشت: توسعه ورزش باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و بایستی اهتمام جدی به این امر داشته باشیم. 

وی ادامه داد: نیازمند تحول جدی در حوزه ورزش با اولویت خانواده ها، بانوان و ورزش های همگانی هستیم و باید طرح های عملیاتی اجرایی و به کل استان تسری پیدا کند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: دسترسی و بهره مندی با کیفیت از فضاها و امکانات ورزشی دستگاه های استان بایستی برای شهروندان به صورت رایگان و حداقل در دو جلسه با تعیین زمان بندی مشخص شود. 

جوهری در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع اوقات فراغت تصریح کرد: راهکارهای تسری اوقات فراغت به سمت شیوه های نوین اشتغال آفرینی و فعالیت های دانش بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

گفتنی است در این جلسه پیشنهادات اجرایی دستگاه ها جهت بهینه سازی اوقات فراغت جوانان با رویکرد فعالیت در فضای مجازی و عمومی مرور شد.

نظر شما