شناسهٔ خبر: 67317244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار تهران تاکید کرد:

ضرورت اقدامات تبیینی دستگاه‌های تهران برای مشارکت در انتخابات

تهران بزرگ - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر ضرورت اقدامات تبیینی دستگاه‌ها برای مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدعباس جوهری عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در ایام مختلف برای آشنایی دانش‌آموزان با ادبیات سیاسی کشور و انتخابات، گفت: در انتخابات گذشته، حوزه تبیین مشارکت مردم در انتخابات توسط دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که در این امر به مناسب‌ترین شکل ادای تکلیف کنند و در انتخابات هشتم تیرماه نیز ضروری است که این اقدامات تبیینی صورت بگیرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مدیران آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران و همه اعضا در انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام قد پای کار انتخابات بودند، اظهار کرد: در این خصوص از همه این افراد قدردانی و تشکر می‌کنم.

جوهری با اشاره به اینکه اقدامات استانداری تهران در انتخابات اسفند و اردیبهشت ماه در حوزه رای اولی‌ها الگویی در این زمینه شده است، افزود: در این راستا توانستیم تجمع ۱۲ هزار نفری رای اولی‌ها را با حضور وزیر کشور و مشابه همین مراسم را در شمیرانات برگزار کنیم.

ضرورت اقدامات تبیینی دستگاه‌های تهران برای مشارکت در انتخابات

معاون استاندار تهران درباره چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص «امنیت»، «مشارکت»، «رقابت» و «سلامت» عنوان کرد در این انتخابات نیز تمام تلاش و توان‌مان را به کار خواهیم گرفت تا این راهبردها محقق شود.

وی ادامه داد: در انتخابات گذشته همایش ویژه هنرمندان تهران را داشتیم که دستاورد و نشست بسیار خوبی بود و در این دوره نیز این نشست را برای اساتید و دانشگاهیان تهران نیز برگزار خواهیم کرد.

نظر شما