شناسهٔ خبر: 67317277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور ؛

پویش روایت مهمونی غدیر در کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت عید غدیر، آغاز ولایت امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) پویش روایت مهمونی غدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

پویش روایت مهمونی غدیر در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رسانه KHAMENEI.IR همگام با آحاد ملت ایران برای برگزاری مهمانی‌های عید غدیر در قالب پویش روایت #مهمونی_غدیر از کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌کند تا تصاویر و فیلم‌های حضور خود در مهمانی عید غدیر در اقصی نقاط ایران و جهان را به صفحه پویش ارسال یا با هشتگ روایت #مهمونی_غدیر در فضای مجازی منتشر کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته با اشاره به برگزاری مهمانی غدیر در تهران فرمودند: «این جشن غدیر در تهران خیلی چیز عجیبی بود! نمیدانم شما دیدید یا خیر؛ من خودم در تلویزیون نگاه کردم دیدم؛ بعضی‌ها هم که رفته بودند، آمدند برای ما تعریف کردند. دیدید چه جوری در این جشن میلیونی، همه جور آدمی شرکت کردند؟ اینها طرف‌دار دینند، اینها دوست دارند دین را.» 
مهمانی امسال عید غدیر در شهر‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_11241421"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265993/11241421?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما