شناسهٔ خبر: 67315500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت در آذرشهر

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی آذرشهر از دستگیری ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت که باعث سلب آرامش شهروندان شده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد نعمتی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی از سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی مخل نظم و امنیت در یکی از محلات آذرشهر و ارتکاب فعال مجرمانه از جمله تهدید، عربده کشی و تخریب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، در یک عملیات هوشمندانه و مقتدرانه با پنج اکیپ به فرماندهی فرمانده انتظامی شهرستان به محل شرارت این افراد اعزام و تمامی افراد شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات موفق پلیسی، ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت که دارای سابقه کیفری و نزاع دسته جمعی هستند، دستگیر و از آنان تعدادی قمه، سلاح سرد کشف و چهار دستگاه خودرو آنها نیز به پارکینگ دلالت شد.

فرمانده انتظامی آذرشهر ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

سرهنگ نعمتی با بیان اینکه طرح مبارزه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت روزانه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به افراد هنجار شکن اجازه عرض اندام نخواهد داد و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

وی ضمن تشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید کرد: شهروندان هر وقت و در هر جا نیاز باشد با فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی تماس بگیرند تا همکارانم با اقدامات فنی و علمی افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت عمومی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

نظر شما